Ogłoszenie o pracę rozwiewa wątpliwości fanów dotyczące kierunku nowej produkcji.
The Game Awards 2025 przyniosło wiele interesujących wieści związanych z nadciągającymi grami. Wśród nich nie zabrakło nowego projektu Larian Studios, Divinity. Wielu fanów nurtowało pytanie, czy studio zdecyduje się na turowy system walki w zapowiedzianej grze.
Divinity
Turowa walka wróci w nowym Divinity?
Mimo że pewności co do ostatecznego kształtu systemu walki nie będzie, dopóki Larian oficjalnie nie ujawni kolejnych detali nowej produkcji, ostatnie ogłoszenie o pracę pozwala wyciągnąć wnioski na temat przyszłości gry. Jak zauważył użytkownik Kaphh na platformie Reddit, Larian poszukuje projektanta walki (Combat Designer), a specyfikacja tego stanowiska zawiera konkretny wymóg. W ogłoszeniu zaznaczono, że kandydat powinien posiadać „3 lata doświadczenia na stanowisku projektowym z solidną wiedzą na temat tego, jak działają starcia bojowe”, dodając, że „doświadczenie w systemie turowym będzie dodatkowym atutem”.
To ogłoszenie o pracę zostało opublikowane już we wrześniu 2025 roku. Fakt ten sprawia, że jest raczej mało prawdopodobne, aby rola ta była związana z utrzymaniem zespołu deweloperskiego pracującego nad Baldur's Gate 3. Można założyć, że studio zatrudnia projektanta walki specjalnie dla swojego nadchodzącego Divinity, a preferowanie kandydata z doświadczeniem w projektowaniu walki turowej jest swego rodzaju dowodem na obranie takiego kierunku.
GramTV przedstawia:
Wcześniej Larian Studios ujawniło już kilka informacji związanych z Divinity. Jak przekazano, gra będzie pełnoprawnym RPG, a wcześniejsza znajomość gier z uniwersum nie będzie wymagana. Gracze mogą spodziewać się natomiast znacznie większej skali i rozmachu, przewyższającej nawet Baldur’s Gate 3. Świat ma być mroczniejszy, co zaprezentował opublikowany podczas The Game Awards 2025 trailer. Deweloperzy zapewniają również, że Divinity nie będzie klasycznym rebootem, ani prostą kontynuacją.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!