To będzie kolejny Concord? Highguard chłodno przyjęte po TGA 2025

Patrycja Pietrowska
2025/12/16 13:00
3
0

Gra stworzona przez Wildlight Entertainment jest już porównywana do gier, które szybko wycofano z rynku, w tym do nieudanego Concord.

Nowa strzelanka wieloosobowa PvP, zatytułowana Highguard, spotkała się z negatywną reakcją społeczności graczy. Tytuł pojawił się podczas ceremonii The Game Awards 2025 jako ostatnia zapowiedź. To właśnie to konkretne umiejscowienie w programie gali wywołało falę frustracji wśród fanów.

Highguard
Highguard

Highguard porównywane do Concord

Ceremonia The Game Awards 2025 spotkała się z ogólnym niezadowoleniem, co potwierdzają wyniki ankiety przeprowadzonej przez Geoffa Keighleya, organizatora wydarzenia. Wielu widzów było rozczarowanych brakiem ogłoszeń dotyczących wyczekiwanych hitów, takich jak The Elder Scrolls 6. Zakończenie pokazu ogłoszeniem gry Highguard nie wywołało zatem wśród oglądających zachwytów.

Kiepski odbiór zapowiedzi spowodował, że pojawiły się porównania do nieudanego projektu znanego jako Concord. Komentatorzy i gracze na portalach społecznościowych oraz na forum Steam prognozują, że Highguard może spotkać ten sam los, co inne zamknięte projekty, takie jak Foamstars i XDefiant. Uważają oni, że gra nie wygląda na interesującą.

Wczytywanie ramki mediów.
Wczytywanie ramki mediów.

Tak silny sprzeciw być może nie miałby miejsca, gdyby ogłoszenie Highguard nie stanowiło kulminacyjnego momentu gali, a pojawiło się w środku wydarzenia. Niezależnie od kontrowersji, gra, która jest sieciową strzelanką dla wielu graczy, zadebiutuje zgodnie z planem w styczniu 2026 roku, oferując jednocześnie pełną rozgrywkę międzyplatformową.

Twórcy Apex Legends oraz Titanfall przedstawiają Highguard: raid shootera PVP, w którym gracze będą jeździć, walczyć i raidować jako Wardeni, tajemniczy rewolwerowcy posłani, by uzyskać kontrolę nad mitycznym kontynentem.

W tym unikatowym shooterze walcz z innymi Wardenami żeby posiąść Shieldbreakera, a następnie dostań się do bazy przeciwnika i zniszcz ją, aby przejąć kontrolę nad terytorium.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
dariuszp
Gramowicz
Dzisiaj 15:47
Tidek napisał:

Ja myślałem, że po prostu przespałem te ciekawsze momenty bo było późno. Nie chciało mi się wierzyć, że coś tak nudnego jest kulminacją show (które wyjątkowo miało w tym roku kilka fajnych gier).

dariuszp napisał:

No właśnie ja tu widzę głównie Paladins a nie Concord. Tak czy siak bardziej genetycznej gry nie dało się chyba zrobić. 

Serio: "chatgpt, design me a hero shooter".

Może chcieli być mili? Bo nawet nie powiesz że to korporacyjna decyzja bo to studio chyba nie należy do żadnego dużego wydawcy. 

Star Wars i Divinity nie miały żadnego gameplaya. 

Tak patrząc na cały pokaz wydaje mi się że mogli zostawić na koniec Total War: WARHAMMER 40k. 

Jedyny powód dla którego mogli wybrać podróbkę Paladins to fakt że Total War to jednak jest nisza. Z drugiej strony Concord czy Paladins to jeszcze mniejsza nisza i trudno uwierzyć żeby prowadzący tego nie wiedzieli. 

Tidek
Gramowicz
Dzisiaj 14:44
dariuszp napisał:

No właśnie ja tu widzę głównie Paladins a nie Concord. Tak czy siak bardziej genetycznej gry nie dało się chyba zrobić. 

Serio: "chatgpt, design me a hero shooter".

Ja myślałem, że po prostu przespałem te ciekawsze momenty bo było późno. Nie chciało mi się wierzyć, że coś tak nudnego jest kulminacją show (które wyjątkowo miało w tym roku kilka fajnych gier).

dariuszp
Gramowicz
Dzisiaj 13:06

No właśnie ja tu widzę głównie Paladins a nie Concord. Tak czy siak bardziej genetycznej gry nie dało się chyba zrobić. 

Serio: "chatgpt, design me a hero shooter".




Trwa Wczytywanie