Ghost of Yotei otrzyma recenzje na tydzień przed premierą. Znamy rozmiar gry i start pre-loadu

Radosław Krajewski
2025/09/06 12:00

Sucker Punch Productions pewne jest jakości swojej gry.

Do premiery Ghost of Yotei pozostał niespełna miesiąc, a gracze właśnie poznali kolejne szczegóły dotyczące nadchodzącej produkcji studia Sucker Punch. Najnowsza odsłona serii Ghost zadebiutuje 2 października 2025 roku na konsolach PlayStation 5 i PlayStation 5 Pro. Niedawno twórcy podzielili się nowym materiałem, na którym zaprezentowali jedną z broni. Tytuł ma już „złoty” status, więc jest gotowy na swój debiut. Chociaż gra może otrzymać premierową łatkę, to już teraz wiadomo, ile zajmie miejsca na dysku konsoli.

Ghost of Yotei

Ghost of Yotei – rozmiar gry, pre-load oraz embargo na recenzje

Według doniesień profilu PlayStation Game Size, Ghost of Yotei w wersji 01.002.000 zajmie dokładnie 85,119 GB. To spory wzrost w porównaniu do Ghost of Tsushima: Director’s Cut wraz z dodatkiem Iki Island, który ważył około 60 GB. Zainteresowani gracze będą mogli rozpocząć pobieranie produkcji już tydzień przed premierą, czyli po północy 25 września.

Wczytywanie ramki mediów.

Na pewność Sony co do jakości tytułu wskazuje nietypowo wczesne rozdanie recenzenckich kopii. Jak poinformował Geoff Keighley, embargo na publikację pierwszych opinii wygaśnie 25 września o godzinie 15:00 czasu polskiego.

Potwierdzam, że otrzymałem kopię recenzencką. Embargo zniesione zostanie 25 września o godzinie 9:00 czasu wschodniego, czyli o 6:00 czasu pacyficznego – napisał dziennikarz.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Tak wczesne udostępnienie recenzji zwykle odbierane jest jako oznaka dużej wiary wydawcy w końcowy efekt. Sony najwyraźniej jest przekonane, że wieloletnia praca nad Ghost of Yotei zaowocowała dopracowanym doświadczeniem, które nie potrzebuje dodatkowych zabezpieczeń marketingowych w dniu premiery.

Komentarze
11
dariuszp napisał:

Nie mówiąc o tym że aktorka jest od tego by odegrać rolę. To kim jest nie powinno mieć znaczenia dla roli. Zakładam że przeszła jakiś casting. 

Nie no, ale wiadomo, że pewnie ktoś powie, że jedyną wytyczną w tym przypadku była ideologia, a nie umiejętności.

Nie mówiąc o tym, że Erika Ishii trochę tych gier ma już w swoim portfolio i wcale nie były to "ogórki", a całkiem dobre gry.

dariuszp
Gramowicz
08/09/2025 12:27
Silverburg napisał:

I jaki to ma związek? Należy skasować wszystkie gry z tamtych lat? Zakazać tej aktorce pracy w jej zawodzie?

Thrall napisał:

Patrząc na lata produkcji gry i dobór aktorki to widać, że gra powstała wtedy kiedy DEI było na szczycie.

Nie mówiąc o tym że aktorka jest od tego by odegrać rolę. To kim jest nie powinno mieć znaczenia dla roli. Zakładam że przeszła jakiś casting. 

Silverburg
Gramowicz
06/09/2025 23:42
Thrall napisał:

Patrząc na lata produkcji gry i dobór aktorki to widać, że gra powstała wtedy kiedy DEI było na szczycie.

I jaki to ma związek? Należy skasować wszystkie gry z tamtych lat? Zakazać tej aktorce pracy w jej zawodzie?




Trwa Wczytywanie