Twórcy sequela Ghost of Tsushima prezentują kolejne narzędzie walki.
Do sieci trafiły kolejne fragmenty z rozgrywki w Ghost of Yotei. Gra systematycznie ujawnia kolejne elementy swojej zawartości. Tym razem, na miesiąc przed planowaną premierą, studio zaprezentowało nowy zwiastun, który skupia się na odachi, jednej z broni protagonistki Atsu.
Ghost of Yotei
Odachi w Ghost of Yotei. Tak wygląda walka w najnowszym materiale z gry
Materiał ukazuje broń w dynamicznej akcji dając wgląd w to, jak gracze będą mogli wykorzystać jej właściwości na polu walki. W udostępnionym zwiastunie możemy obserwować, jak Atsu sprawnie posługuje się odachi, wykorzystując jej zasięg.
Przed premierą zwiastuna odachi, studio systematycznie udostępniało materiały przedstawiające inne bronie, takie jak kusarigama czy broń palna. Warto również przypomnieć, że produkcja osiągnęła już złoty status, co oznacza, że jest gotowa do premiery.
Ghost of Yōtei to samodzielna opowieść, której akcja rozgrywa się na prowincji w XVII-wiecznej Japonii – 300 lat po wydarzeniach z cieszącej się uznaniem gry Ghost of Tsushima. Gracze wcielają się w Atsu – samotną najemniczkę dręczoną przez duchy przeszłości. Kobieta przemierza piękne, surowe tereny północnej Japonii w poszukiwaniu zemsty, polując na ludzi, którzy wiele lat temu zamordowali jej rodzinę.
Szesnaście lat po śmierci swojej rodziny Atsu, wędrując po wyspie Ezo śladem grupy sześciu bandytów, dociera do nieodkrytych obszarów – lecz znajduje tam znacznie więcej niż tylko zemstę.
Podczas swojej podróży kobieta pozna nieoczekiwanych sojuszników i nawiąże więzi, o których nawet jej się nie śniło.
GramTV przedstawia:
Na koniec przypomnijmy jeszcze, że Ghost of Yōtei zmierza wyłącznie na PlayStation 5. Premiera gry zaplanowana jest na 2 października 2025 roku.
Wszyscy o tej krwi ale ja to raczej bardziej zwróciłem uwagę, że jak na broń która miała trzymać przeciwników na większy dystans to przez większość czasu na tym krótkim materiale ten dystans nie był jakiś duży między bohaterką, a przeciwnikami.
Wydaje mi się, że coś rozmiaru zwykłej katany też mogłoby działać na takim dystansie albo jednak inaczej pamiętam pierwszego GoT i tam jeszcze bliżej przeciwników byliśmy w walce.
Silverburg
Gramowicz
05/09/2025 14:07
dariuszp napisał:
Akurat Ghost of Tsushima też ma takie efekty.
Ale fakt że jak gadacie o tym to się strasznie rzucają w oczy bo w głowie wydawało mi się że GoT miał je subtelniejsze.
Ale nie. Jak odpaliłem gameplay na YT to też się leje.
Ciekawe czemu w mojej głowie wydawało się że efekt był subtelniejszy.
Zgaduję, ale GOY wydaje się mieć mocniejsze kolory i główna postać bardziej wybija się z tła, Dlatego też jej ruchy mogą wydawać się bardziej wyraziste.
dariuszp
Gramowicz
05/09/2025 13:58
Akurat Ghost of Tsushima też ma takie efekty.
Ale fakt że jak gadacie o tym to się strasznie rzucają w oczy bo w głowie wydawało mi się że GoT miał je subtelniejsze.
Ale nie. Jak odpaliłem gameplay na YT to też się leje.
Ciekawe czemu w mojej głowie wydawało się że efekt był subtelniejszy.