Wolcen: Lords of Mayhem sprzedane w ponad milionie egzemplarzy, gracze pokonali prawie 13 milionów potworów

Wincenty Wawrzyniak
2020/03/07 20:00
2
0

Deweloperzy ze studia Wolcen pochwalili się wynikami sprzedaży swojego najnowszego projektu, przedstawiając przy okazji parę dodatkowych statystyk.

Wolcen Studio odpowiadające za stworzenie gry Wolcen: Lords of Mayhem poinformowało, że wspomniana produkcja sprzedała się już w ponad milionie egzemplarzy. Jak donosi między innymi serwis Wccftech, deweloperzy zdradzili w informacji prasowej, że przez pierwsze cztery miesiące od premiery będą głównie eliminować masę błędów oraz dopracowywać produkcję. Dopiero później pojawi się czwarty akt kampanii fabularnej. Jeśli zaś chodzi o wspomniane dodatkowe statystyki, dowiedzieliśmy się między innymi, że gracze stworzyli łącznie ponad milion postaci i pokonali dokładnie 12 874 233 potworów (oczywiście, dane tyczą się momentu, w którym informacja prasowa była pisana, teraz na pewno zgładzonych potworów jest znacznie więcej). Ponadto w grze spędzono już 17 406 590 godzin i zebrano 115 347 589 950 sztuk złota.Wolcen: Lords of Mayhem sprzedane w ponad milionie egzemplarzy, gracze pokonali prawie 13 milionów potworów

W połowie lutego pisaliśmy także o Steamowych statystykach Wolcen: Lords of Mayhemw najlepszym momencie dnia w grze bawiło się prawie 128 tysięcy graczy jednocześnie. Deweloperzy z Wolcen Studios najwyraźniej nie byli po prostu przygotowani na tak ogromne zainteresowanie graczy, bowiem szybko pojawiły się problemy z serwerami, które ostatecznie zostały wyłączone na ponad dwa dni. Miejmy jednak nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej. Przypomnijmy na koniec, że premiera Wolcen: Lords of Mayhem odbyła się 13 lutego bieżącego roku – gra jest dostępna wyłącznie na pecetach.


GramTV przedstawia:

Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis

Komentarze
2
GThoro
Gramowicz
08/03/2020 12:09

Czy liczba zabitych potworów nie jest zdeczka mała? Po ~13 stworków na postać średnio? A biorąc pod uwagę licznę godzin to 1 potwór wymaga półtorej godziny do ubicia?

Nor2323
Gramowicz
08/03/2020 11:24

Tak, od projektu Umbra sprzed pół dekady nie mogą się ogarnąć, kasa z earlny accesa przestała starczać więc wydali co mieli, a teraz konytnuują tworzenie gry. Wspieranie, nawet medialne takich produktów jest co najmniej dziwne. Gra jeszcze przez rok albo dwa nie wygrzebie się z braku balansu i sensu połowy drzewek umiejętności.