Serwery Wolcen: Lords of Mayhem znów żyją, gra bije rekordy aktywności na Steamie

Wincenty Wawrzyniak
2020/02/17 21:20
5
0

Po ponad trzydziestu godzinach serwery Wolcen: Lords of Mayhem zostały ponownie włączone, a gra cały czas bije rekordy.

Wczoraj pisaliśmy o problemach, które napotkała na swojej drodze gra Wolcen: Lords of Mayhem oraz jej twórcy – zbyt duże zainteresowanie produkcją spowodowało, że deweloperzy ostatecznie przez ponad trzydzieści godzin zmagali się z problemami dotyczącymi serwerów. Jak poinformowano w oficjalnej wiadomości na Steamie, po wprowadzeniu pewnego hotfixa sporo graczy po wejściu do gry zorientowało się, że zniknęły stworzone przez nich postacie, niektórzy zgłaszali zaś zniknięcia przedmiotów, a jeszcze inni narzekali na wymazanie progresu swoich bohaterów w fazie endgame’u. Twórcy natychmiast wyłączyli serwery i zajęli się naprawą wszelkich błędów. Ostatecznie sytuację udało się ustabilizować. I nawet poważne problemy na premierę nie były przeszkodą dla Wolcen: Lords of Mayhem na drodze do sukcesu.Serwery Wolcen: Lords of Mayhem znów żyją, gra bije rekordy aktywności na Steamie

Zgodnie z danymi dostarczanymi przez serwis Steam Charts wczoraj w najlepszym momencie dnia w grze bawiło się prawie 128 tysięcy graczy jednocześnie. Co ciekawe, przed premierą pełnej wersji gry rekord wynosił zaledwie 1,9 tysiąca. Choć twórcy nie zdradzili na ten moment wyników sprzedaży Wolcen: Lords of Mayhem, tak wiemy, że w zeszłym tygodniu produkcja była najlepiej sprzedającą się grą na Steamie. Deweloperzy z Wolcen Studios najwyraźniej nie byli po prostu przygotowani na tak ogromne zainteresowanie graczy. Przypomnijmy na koniec, że premiera Wolcen: Lords of Mayhem odbyła się 13 lutego bieżącego roku – gra jest dostępna wyłącznie na pecetach.


GramTV przedstawia:

Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis

Komentarze
5
fragmajster
Gramowicz
18/02/2020 11:39
Kotleciq napisał:

I ponownie, gra którą zalał review bombing tylko dlatego, że mieli problemy na starcie z serwerami. Na szczęście nie podłapał tego żaden tępy youtuber i gra nie spadnie w rankigach na dno i ma szanse na ogromny sukces.

Ale gadasz głupoty, dobrze że ludzie cisną twórców, bo w interesie twórców jest to aby na premierę wszystko było jak najbardziej grywalne, a dobrze wiedzieli jakie jest zainteresowanie bo mają wgląd do danych, więdzą ile ludzi kupiło w Early Access oraz ile ludzi kupiło pre-ordery, więc wiedzieli jaki będzie ruch i ile trzeba serwerów itp. itd. A po drugie ludzie mają dosyć użerania się betami w dniu premiery, oraz skopanymi serwerami czy kodami sieciowymi bo to co się od kilku lat dzieje to dramat, co druga wychodzi skopana, a każda gra multiplayerowa ma drewniane serwery.

Deyala
Gramowicz
18/02/2020 10:30
Pajonk78 napisał:

W chwili obecnej również dokucza ping, który bywa bardzo niestabilny i z 30ms potrafi nagle skoczyć do około 1000ms. Wkurzają również nietoperze z 1 aktu, gdy niektóre z nich są niemożliwe do namierzenia i zabicia za pomocą większości skilli - oczywiście one atakują naszą postać bez najmniejszych problemós... Natomiast gra jak najbardziej zacna mimo tych - mam nadzieję - przejściowych problemów. :D

u mnie maksymalnie 35-45ms do serwera we Frankfurcie.

 

 

Kafar napisał:

Ci co grali w grę, możecie mi powiedzieć czy jest tam RANDOM coop? Czy mogę do kogoś dołączyć i robić fabułe? czy tylko po skończeniu gry mogę dołączyć do kogoś? (w skrócie czy jest tam system ala diablo 3?)

jest ten sam system co w D3, więc jest random co-op lub możesz złożyć drużynę ze znajomych i możesz przejść kampanie solo, od początku w drużynie lub wybrane jej etapy. pełna dowolność.

Kafar
Gramowicz
18/02/2020 09:54

Ci co grali w grę, możecie mi powiedzieć czy jest tam RANDOM coop? Czy mogę do kogoś dołączyć i robić fabułe? czy tylko po skończeniu gry mogę dołączyć do kogoś? (w skrócie czy jest tam system ala diablo 3?)




Trwa Wczytywanie