1670 to serial, który już teraz staje się kultowy. Widać to po reakcjach w mediach społecznościowych.
Wiemy, że serial 1670. Ale te dany rzucają nowe światło na ten fakt. Premiera drugiego sezonu serialu Netflix wywołała prawdziwą eksplozję w mediach społecznościowych. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), w ciągu trzech dni od debiutu produkcja wygenerowała ogromne zaangażowanie. Większe niż dziewięć kolejnych polskich seriali z tegorocznego TOP 10 – łącznie.
1670
1670 zachęca do zaangażowania w mediach społecznościowych
Jak podaje IMM, internauci reagowali na premierę niemal cztery razy częściej niż na powrót Rodzinki.pl z 17. sezonem. Z kolei nowa Aniela uplasowała się na trzecim miejscu zestawienia, ale jej wynik był zdecydowanie niższy niż osiągnięcie satyry o Adamczychach.
Na popularność 1670 przełożyła się lawina komentarzy, memów i krótkich nagrań, które w pierwszej kolejności trafiały na TikToka – platforma odpowiadała za aż 58% całego zaangażowania. Internauci chwalili humor, styl produkcji i odwagę w satyrycznym portretowaniu polskich przywar.
Przypomnijmy, że 1670 przenosi widzów do Adamczychy XVII wieku.Twórcy kontynuują satyryczne spojrzenie na polskie przywary, serwując mieszankę humoru, groteski i nawiązań do współczesności.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!