Clair Obscur: Expedition 33 – twórcy o powiększeniu zespołu
Studio nie planuje gwałtownego zwiększania liczebności zespołu. Guillermin jest przekonany, że obecna wielkość studia jest optymalna do tworzenia pełnowartościowych, turowych gier RPG. Niewielki zespół liczy nieco ponad 30 pełnoetatowych deweloperów.
Myślę, że na ten moment lepiej mieć mały zespół. Jaki jest idealny rozmiar zespołu… nie wiem, ale jeśli mam ponownie stworzyć turowe RPG w pełnej cenie, obecny skład w zupełności mi odpowiada.
Poglądy te podziela Guillaume Broche, szef studia i dyrektor kreatywny, który prognozuje wzrost znaczenia gier z segmentu AA. Według Broche'a, rosnące koszty produkcji gier AAA sprawiają, że bardziej efektywne podejście, charakteryzujące produkcje double-A, staje się coraz atrakcyjniejsze.
Wierzę, że produkcja gier klasy double-A, takich jak nasza, będzie coraz powszechniejsza ze względu na rosnące koszty. Dzięki Unreal Engine 5 łatwiej zrozumieć, jakich zasobów potrzeba do zwiększenia skali produkcji, co pozwala tworzyć ciekawe gry w efektywny sposób, nawet przy stosunkowo niewielkim zespole. The Alters jest tego dobrym przykładem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!