Techland przyznaje, że przesadził i przeprasza graczy

Jakub Smolak
2023/01/08 14:00
7
0

Twórcy Dying Light 2 Stay Human postawili graczy przed zbyt trudnym wyzwaniem.

O świątecznym wydarzeniu w Dying Light 2: Stay Human informowaliśmy Was już wcześniej. Okazało się jednak, że w przypadku Winter Tales nie wszystko poszło zgodnie z planem.

Wczytywanie ramki mediów.

Techland przygotował drobny prezent

Winter Tales miało być dostępnym czasowym eventem, dzięki któremu gracze mogli zdobyć ciekawe nagrody. Po jego zakończeniu okazało się jednak, że Techland nieco przesadził. Jeden z celów okazał się po prostu zbyt wymagający do osiągnięcia, przez co fani nie byli w stanie ukończyć wyzwania.

Twórcy z polskiego studia przeprosili za zaistniałą sytuację oraz obiecali, że w przyszłości będą przywiązywać większą wagę do takich szczegółów. W ramach zadośćuczynienia specjalny przedmiot o nazwie Bauble Mace został udostępniony za darmo wszystkim graczom. Na jego odebranie macie czas do 12 lutego. Drobny gest, ale miło popatrzeć, że studio potrafiło przyznać się do błędu.

Przypomnijmy, że Dying Light 2: Stay Human dostępne jest na PC oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Jeśli natomiast jesteście ciekawi naszej opinii na temat najnowszej produkcji Techlandu, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Dying Light 2: Stay Human - recenzja. Gdzie zombiaki rąbią, tam głowy lecą.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
koNraDM4
Gramowicz
09/01/2023 08:20
dariuszp napisał:

Większość gier nie jest zaprojektowana tak by grać w nie ciągle. Więc jeżeli mówimy tutaj o fabularnej grze single player a nie jakimś MMO to absolutnie nie można powiedzieć że jest to błędny projekt.

Owszem, grę możesz przechodzić jak chcesz. Równie dobrze możesz grać w FPS biegając do tyłu. Co nie zmienia faktu że żaden FPS chyba nie został do tego przystosowany. 

Więc wkurzasz się na problem który sam sobie stworzyłeś. 

Inna sprawa że DL2 mógłby przebić popularność jedynki gdyby dali NG+ i taki nieskończony grind o który Ci pewnie chodzi. 

koNraDM4 napisał:

Albo po prostu będę ją przechodził jak chcę (polecam), a w ten sposób najczęściej to robię i dowiedziałem się kiedy było za późno bo twórcy uznali, że jeden plik zapisu to świetny pomysł. Jak na moje jest to po prostu błędny projekt gry gdzie niby jest możliwość dalszego grania ale nieprzemyślane decyzje projektowe uniemożliwiają zrobienie, niektórych aktywności. Z resztą jeśli tytuł mnie wciąga to często by nie ulec stagnacji w fabule to przeplatam sobie aktywności poboczne wraz misjami głównymi. Działało to w Wieśku 3, działało w obu God of War i tu liczyłem, że będzie to działać skoro twórcy udostępnili taką możliwość. Więc kto tu podjął złe decyzje - ja czy twórcy? 

dariuszp napisał:

Bawi mnie jak ktoś mi mówi o maksowaniu głównego wątku. Po prostu przejdź grę bez kończenia fabuły a na samym końcu jak chcesz to przejdź sobie fabułe.

Szczerze mówiąc wątpię by tryb NG+ miał tu wiele zmienić skoro już w grze się znajduje, a popularność dalej nie jest powalająca. A mi nie chodzi o nieskończony grind. Podstawka (dodatku nie posiadam) oferuje skończoną ilość zawartości, masz jakieś tam skrzynki ze stymulatorami porozrzucane tu i ówdzie, miejsca które można oczyścić by mieć kryjówkę i ogólnie trochę tego typu aktywności z czyszczeniem znaczników jak w Wieśku 3 (tyle, że tu się je robi przyjemniej niż kontrabandę na skellige :D). Gra tak jak wiele innych oferuje za to możliwość dalszej zabawy po jej ukończeniu tak jak kilka innych tytułów gdyby ktoś nabrał ochoty na wyczyszczenie znaczników i tu jest właśnie pies pogrzebany. Teraz uwaga dla wszystkich czytających bo będą spoilery: otóż końcowa sekwencja fabuły zaczyna się w momencie bombardowania miasta, wszędzie są zawalone budynki, a widoczność znacząco zmniejsza latający wszędzie pył. Kiedy grę ukończymy to nie cofa nas do momentu sprzed bombardowania (co byłoby najbardziej logiczne) tylko właśnie do momentu zaraz po bombardowaniu. Na kilku z tych zniszczonych budynków były właśnie umieszczone znaczniki i o ile same znaczniki dalej są to już nie prowadzą do niczego bo nie da się dostać na górę, która nie istnieje. Więc pozostaje pytanie czy twórcy zdecydowali się na umożliwienie dalszej gry ale doszło do pomyłki i gra wczytuje zły stan zapisu czy jednak intencją twórców było to bym nie grał dalej pomimo iż możliwość jest? Ogólnie mam wrażenie, że mnie w pełni nie zrozumiałeś o co mi chodzi ale teraz mam nadzieję, że już wszystko ładnie wyjaśnione

dariuszp
Gramowicz
09/01/2023 06:57
koNraDM4 napisał:

Albo po prostu będę ją przechodził jak chcę (polecam), a w ten sposób najczęściej to robię i dowiedziałem się kiedy było za późno bo twórcy uznali, że jeden plik zapisu to świetny pomysł. Jak na moje jest to po prostu błędny projekt gry gdzie niby jest możliwość dalszego grania ale nieprzemyślane decyzje projektowe uniemożliwiają zrobienie, niektórych aktywności. Z resztą jeśli tytuł mnie wciąga to często by nie ulec stagnacji w fabule to przeplatam sobie aktywności poboczne wraz misjami głównymi. Działało to w Wieśku 3, działało w obu God of War i tu liczyłem, że będzie to działać skoro twórcy udostępnili taką możliwość. Więc kto tu podjął złe decyzje - ja czy twórcy? 

dariuszp napisał:

Bawi mnie jak ktoś mi mówi o maksowaniu głównego wątku. Po prostu przejdź grę bez kończenia fabuły a na samym końcu jak chcesz to przejdź sobie fabułe.

Większość gier nie jest zaprojektowana tak by grać w nie ciągle. Więc jeżeli mówimy tutaj o fabularnej grze single player a nie jakimś MMO to absolutnie nie można powiedzieć że jest to błędny projekt.

Owszem, grę możesz przechodzić jak chcesz. Równie dobrze możesz grać w FPS biegając do tyłu. Co nie zmienia faktu że żaden FPS chyba nie został do tego przystosowany. 

Więc wkurzasz się na problem który sam sobie stworzyłeś. 

Inna sprawa że DL2 mógłby przebić popularność jedynki gdyby dali NG+ i taki nieskończony grind o który Ci pewnie chodzi. 

koNraDM4
Gramowicz
09/01/2023 06:38
dariuszp napisał:

Bawi mnie jak ktoś mi mówi o maksowaniu głównego wątku. Po prostu przejdź grę bez kończenia fabuły a na samym końcu jak chcesz to przejdź sobie fabułe.

Albo po prostu będę ją przechodził jak chcę (polecam), a w ten sposób najczęściej to robię i dowiedziałem się kiedy było za późno bo twórcy uznali, że jeden plik zapisu to świetny pomysł. Jak na moje jest to po prostu błędny projekt gry gdzie niby jest możliwość dalszego grania ale nieprzemyślane decyzje projektowe uniemożliwiają zrobienie, niektórych aktywności. Z resztą jeśli tytuł mnie wciąga to często by nie ulec stagnacji w fabule to przeplatam sobie aktywności poboczne wraz misjami głównymi. Działało to w Wieśku 3, działało w obu God of War i tu liczyłem, że będzie to działać skoro twórcy udostępnili taką możliwość. Więc kto tu podjął złe decyzje - ja czy twórcy? 




Trwa Wczytywanie