The Alters – koniec buntu i sztucznej inteligencji
Nowa aktualizacja poprawia działanie systemu rebelii, który potrafił psuć rozgrywkę. Usprawniono także główną linię fabularną, która mogła się blokować w drugim akcie oraz scenariusz końcowy, w którym Alters nie zbierali się w wyznaczonym momencie. Naprawiono też błędy z kabinami postaci, niewidzialnymi obiektami i kolizjami.
Zespół skupił się również na nieprawidłowych tłumaczeniach. Z gry usunięto generowane przez AI teksty pojawiające się w Centrum Dowodzenia oraz automatycznie tłumaczone napisy w filmach z Pokoju Socjalnego. Uzupełniono też brakujące kwestie dialogowe i poprawiono lokalizację.
Fabuła / Zadania:
Wiele poprawek dotyczących logiki buntu. Poprawki te mają zastosowanie do nowych rozgrywek oraz w przypadku ponownego załadowania zapisanego stanu gry z poprzedniej rozgrywki.
Główne zadanie w AKCIE 2 nie działa z powodu usunięcia laboratorium badawczego.
Alterowie nie zbierają się podczas Ostatniego Dnia.
Kabiny osobiste nie zapobiegają buntowi w akademiku.
Alterowie nie zajmują nowych kabin osobistych po usunięciu starych.
ALX pozostawiony w AKCIE 2 jest widoczny w AKCIE 3.
Wiele poprawek w pobocznych historiach Alterów.
Badania ALX dostępne przed zbadaniem Luminatora.
Nowa lekcja perspektywy wymagana do niektórych dialogów z Leną.
Lokalizacja i głosy:
Wiele brakujących i błędnych tłumaczeń.
Sporadyczne brakujące głosy.
Zastąpiono tekst wygenerowany przez LLM w zasobach centrum dowodzenia.
Zastąpiono napisy przetłumaczone maszynowo w filmach z pokoju socjalnego.
GramTV przedstawia:
The Alters dostępne jest na PC, PS5 oraz Xbox Series X|S, a także w ramach Game Passa.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!