Studio wzięło się za łatanie jednego z buildów, który pozwalał na nieskończoną liczbę teleportów.
Już 1 lipca do Diablo 4 trafi dziewiąty sezon, który przyniesie jeszcze więcej zmian, niż wcześniej Blizzard zapowiadał. Gracze testujący Diablo 4 w ramach publicznego testowego serwera (PTR) przez ostatnie tygodnie eksperymentowali z nowym systemem Horadric Spellcraft. Blizzard właśnie ogłosił znaczące osłabienie jednej z kombinacji, która pozwalała wszystkim klasom błyskawicznie farmić mapy, teleportując się bez końca i niszcząc całe grupy przeciwników.
Diablo 4
Diablo 4 – Blizzard naprawia popularny build w testowej wersji gry
Ten efekt pozwalał teleportować się praktycznie bez końca w wielu konfiguracjach. Było to tak przełomowe, że w wielu przypadkach niszczyło to unikalność poszczególnych buildów – przyznała projektantka systemów Aislyn Hall
Sezon 9 w Diablo 4 wprowadza Horadric Spellcraft, który pozwala tworzyć własne czary. System polega na wyborze czaru bazowego, tzw. Catalysta, oraz dwóch Infusions, które modyfikują efekt zaklęcia. W przypadku kontrowersyjnej kombinacji gracze wykorzystywali Propulsion jako podstawę, a do tego Floaty Bubble i Bloody Charm jako Infusions.
Propulsion wypuszcza falę many, z kolei Floaty Bubble teleportuje gracza do centrum obszaru działania zaklęcia, a Bloody Charm resetuje czas odnowienia czaru, co pozwalało na niemal nieskończoną sekwencję teleportacji i ataków. Całość przypominała mechanikę Flicker Strike znaną z Path of Exile.
Chcemy, aby każda klasa i każda konfiguracja miała swoją tożsamość. Spellcraft ma być dodatkiem do stylu gry, a nie czymś, co całkowicie dominuje wszystko inne. Na PTR odkryliśmy, że ta konkretna kombinacja z teleportem całkowicie przyćmiewała inne opcje - dodał projektant gry Charles Dunn.
GramTV przedstawia:
Nowa wersja Bloody Charm już nie resetuje odnowienia Propulsion. Zamiast tego, po skutecznej egzekucji przeciwnika, gracz otrzyma pięciosekundowy bonus do prędkości ruchu w wysokości 70 procent. Zmiana dotyczy tylko wersji PTR, co jak podkreśla Blizzard, jest głównym celem istnienia serwera testowego.
To miejsce, gdzie chcemy identyfikować i poprawiać takie przypadki zanim trafią do wersji finalnej gry – tłumaczą deweloperzy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!