Nowe moce, aktywności i boss – Grzechy Horadrimów wprowadzą znaczące zmiany w rozgrywce.
Już 1 lipca wystartuje dziewiąty sezon w Diablo 4. Blizzard przygotował szereg nowości, które nie tylko rozszerzają zawartość gry, ale mogą też trwale zmienić podejście graczy do budowania postaci. Grzechy Horadrimów to nowa linia zadań, nowe systemy mocy oraz trudniejsze wyzwania końcowej fazy rozgrywki.
Diablo 4
Diablo 4 – wiemy, co pojawi się w sezonie 9.
Fabuła sezonu zabierze graczy do Kerigaru, gdzie druidka Briona podejmie walkę z demonem Astarotem – znanym z kampanii. W ramach sezonowej progresji odblokujemy Zaklęcia Horadrimów, czyli zestawy mocy składające się z trzech elementów: katalizatora, infuzji i arkana. Ich odpowiednie łączenie pozwoli dostosować styl walki do naszych potrzeb.
Nowym elementem będą także Skarbce Horadrimów – specjalne instancje w Podziemiach Koszmarów. Podczas trwających 100 sekund rytuałów gracze będą zdobywać dostrojenie, które wpłynie na jakość łupów. W finale każdej instancji pojawi się boss, a nagrody będą zależne od naszych osiągnięć.
GramTV przedstawia:
Na końcu Spotęgowanych Koszmarów – nowej aktywności endgame – czeka zmodyfikowany Astarot. Tym razem zrezygnuje on z Amalgamata, oferując bardziej dynamiczną walkę. Pojawią się też nowe afiksy w Podziemiach Koszmarów, sześć unikalnych przedmiotów (po jednym na klasę) oraz kolejne relikwiarze z kosmetykami i stroje w sklepie.
Dodatkowo Diablo 4 otrzyma pełne wsparcie dla DLSS 4 z funkcją generowania wielu klatek, co ma poprawić płynność rozgrywki na kartach NVIDIA.