Szereg poprawek w Dragon Age: The Veilguard. Nowa aktualizacja już dostępna na wszystkich platformach
Ukazała się już trzecia aktualizacja Dragon Age: The Veilguard. Update dostępny jest na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Zmiany obejmują między innymi tryb fotograficzny, do którego dodane zostały filtry. Ponadto deweloperzy uprościli nazwy plików zrzutów ekranów, a także dodali nowe ikony dla niektórych broni.
Najnowsza aktualizacja to również szereg poprawek. Wśród naprawionych błędów twórcy wymieniają naprawę „dziwnego wyrazu twarzy” i kształtu ciała Rooka po spotkaniu Emmiricha, dostosowanie poziomu głośności głosu Spite’a w niektórych scenach, naprawę przypadków nieprawidłowego zatrzymywania się muzyka czy odtwarzania niezamierzonych efektów dźwięków, a także przypadków, w których towarzysze mogli utknąć w niektórych obszarach. Obszerna lista zmian i poprawek znajduje się w tym miejscu.
Wkrocz do Thedas, świata pełnego dzikiej natury, zdradliwych labiryntów i lśniących miast, ale też konfliktu i tajemnej magii. Dwójka spaczonych starożytnych bóstw wyrwała się z wielowiekowej ciemności i nade wszystko pragnie zniszczyć świat. Thedas potrzebuje kogoś, na kim można polegać. Wejdź na scenę jako Rook, najnowszy bohater w panteonie Dragon Age. Bądź, kim tylko zechcesz, i graj, jak chcesz, walcząc o uratowanie świata przed boską plagą. Samotnie sobie nie poradzisz, to zbyt trudne zadanie. Poprowadź drużynę siedmiu towarzyszy, z których każdy ma ciekawą historię do poznania i kształtowania. Razem stworzycie Straż Zasłony. – czytamy w opisie gry na platformie Steam.
GramTV przedstawia:
Na zakończenie przypomnijmy jeszcze, że Dragon Age: The Veilguard trafiło na rynek 31 października 2024 roku. Produkcja BioWare dostępna jest na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Jak już, to jest trans i określa siebie jako "Qeerosexual Gendermancer". Cokolwiek to znaczy. I to info stoi na pierwszym miejscu na jego profilu.
dariuszp
Gramowicz
23/11/2024 09:57
koNraDM4 napisał:
Czerstwe, nieangażujące dialogi jeszcze przechodzą w niektórych grach o ile pozostałe elementy składowe produkcji są dobre, a tutaj to zamysł niektórych scen dialogowych powoduje głównie zażenowanie jak ta o niebinarności :D
dariuszp napisał:
Dialogów nie naprawili a to chyba największy błąd tej gry XD
Bo to RPG. RPG stoi na dialogach i postaciach. Pomyśl co się dzieje kiedy grasz w papierowe D&D przy stole z ludźmi. Rozmawiacie. Opowiadacie sobie historie. Udajecie charaktery. Wszystko opiera się na dialogu. Tak samo game master słowami przekazuje co się dzieje.
Ja to już mówiłem. Osoba odpowiedzialna za tę grę jest niebinarna i po prostu wsadzili swoje problemy i traumy w to.
A do dialogów zatrudnili jakiś dziwaków żyjących u mamy w piwnicy bo nawet nie potrafią przedstawić jak ludzie ze sobą rozmawiają. Pal licho z tymi żałosnymi pompkami czy rozmowie z mamusią. Wszystkie dialogi są kompletnie absurdalne.
Dodatkowo mieliśmy niedawno fenomenalne BG3 więc ludzie maja porównanie.
Jest taka babka na YT Luality która absolutnie uwielbia BG3 i przechodzi tę grę raz za razem stawiając sobie wyzwania jak np. gra bez kompanów. Ostatnio ogrywała Veilguard. Tutaj masz mały short jej reakcji na prostą rozmowę z "kotem": https://www.youtube.com/watch?v=T6926VVAB44
Hithaeglir
Gramowicz
22/11/2024 22:44
To jest dosłownie pudrowanie gówna. Gra jest zepsuta od podstaw: walka, fabuła, dialogi, design postaci. DEI podobno nie ma aż tak dużo, jak to mowiono przed premierą.