God of War: Ragnarok zaoferuje cztery tryby graficzne na PS5 i nawet 120 FPS

Wincenty Wawrzyniak
2022/10/21 20:00
2
0

Po pierwszych testach produkcji dziennikarze donoszą, że zaoferuje dwa tryby wydajności, które różnią się od siebie w zależności od tego, czy posiadamy HDMI w wersji 2.0 lub 2.1.

Choć gry Gotham Knights i A Plague Tale: Requiem oferują na konsoli PlayStation 5 jedynie 30 klatek na sekundę, w przypadku gry God of War: Ragnarok otrzymamy do wyboru aż cztery różne tryby graficzne. W teorii dwa – jakości oraz wydajności – aczkolwiek dziennikarze donoszą po pierwszych testach, że będą się one różnić w zależności od tego, czy posiadamy ekran obsługujący interfejs HDMI w wersji 2.0 lub 2.1.

God of War: Ragnarok zaoferuje cztery tryby graficzne na PS5 i nawet 120 FPS

Tryby graficzne God of War: Ragnarok na PS5

  • tryb jakości z HDMI 2.0 – rozdzielczość 4K i 30 FPS-ów;
  • tryb jakości z HDMI 2.1 – rozdzielczość 4K i 40 FPS-ów;
  • tryb wydajności z HDMI 2.0 – 60 FPS-ów;
  • tryb wydajności z HDMI 2.1 – maksymalnie 120 FPS-ów;

Przypomnijmy, że God of War: Ragnarok zadebiutuje na rynku 9 listopada bieżącego roku na konsolach PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Po więcej informacji zapraszamy do naszej encyklopedii.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
Kash28
Gramowicz
22/10/2022 07:14

Mnie z kolei zastanawia jedna rzecz... Co ma HDMI 2.1 do tego żeby gra chodziła w 40fps a nie 30 z HDMI 2.0? Przecież VRR nie jest związane z standardem HDMI 2.1 a z możliwościami telewizora. Przykładowo mój Samsung ma VRR i wszelkie bajery łącznie z matrycą 120hz ale HDMI 2.0. Hdmi 2.1 jest wymagane powyżej 60fps. Zarówno Ratchet i Horizon śmigają w trybach z VRR. Dupy to nie urywa, jest płynniejbo zawsze 10 fps więcej, ale do 60 fps dalej trochę brakuje.

MisioKGB
Gramowicz
21/10/2022 21:46

No i kozacko :D. Wybiorę na pewno 60 fps, w TTP 120 klatek jest niepotrzebne. Ciekawe jaka będzie w tym trybie rozdziałka.