Fallout: London – podsumowanie postępu prac zaprezentowane na wideo

Jakub Smolak
2023/01/05 08:45

Według wcześniejszych zapewnień projekt ma ujrzeć światło dzienne już w tym roku.

Fallout: London to niezwykle ambitna modyfikacja, która tworzona jest przez grupę utalentowanych osób. O postępach nad pracami informujemy Was dość regularnie. Przypomnijmy, że według dotychczasowych zapowiedzi projekt ma ujrzeć światło dzienne w tym roku. Twórcy podzielili się nowym wideo, na którym prezentują postępy wykonane w ostatnim kwartale 2022 roku. Zachęcamy do zapoznania się z materiałem.

Fallout: London – podsumowanie postępu prac zaprezentowane na wideo

Czy Fallout: London okaże się spektakularnym sukcesem?

Fallout: London to duża modyfikacja, która z pewnością przyciągnie uwagę każdego miłośnika postapokaliptycznej serii. Ten fanowski dodatek ma ukazać zupełnie nowe oblicze gry i jej świata. Zwiedzanie stolicy Anglii będzie całkowicie odmiennym doznaniem od tego, co znamy z podstawowej wersji Fallout 4. Warto wspomnieć, że modyfikacja rozmiarem ma przypominać pełnoprawne DLC.

Wszystko wskazuje też na to, że sama Bethesda jest pod wrażeniem Fallout: London. Przypomnijmy, że kilku osobom, które współtworzyły projekt została zaproponowana praca w szeregach firmy. Miejmy nadzieję, że ekipie uda się dowieźć projekt do końca, spełniając wszystkie z postawionych sobie celów.

Wokół marki Fallout w ostatnim czasie naprawdę sporo się dzieje. Wczoraj informowaliśmy Was o dwóch ciekawych projektach poświęconych Fallout 2. Fani serii ciągle najbardziej czekają jednak na jakiekolwiek informacje o Fallout 5, które pomału powstaje i najprawdopodobniej ukaże się na rynku dopiero po premierze The Elder Scrolls VI.

GramTV przedstawia:

Komentarze
10
Gregario
Gramowicz
10/01/2023 07:14
dariuszp napisał:

Dlatego właśnie odwróciłem się od rynku AAA z małymi wyjątkami bo poszli w filmowość, prostotę i głupotę. I nie narzekam. Przez ostatnie lata grałem w mnóstwo świetnych cRPG.

Ponieważ wysokobudżetowe gry mają się sprzedać i zarobić dużo $$$, a najłatwiej to osiągnąć robiąc gry dla mas. Ale świetnie cię rozumiem, bo sam też wybrałem podobną drogę - nie zależy mi na nie wiadomo jakiej grafice, a mniejsze gry często są zdecydowanie ciekawsze. A propos gier dla mas, przypomniało mi się jak parę lat temu jeden z twórców BF 1 zachwalał swoją grę mówiąc, że będzie ona realistyczniejsza od poprzednich część, bo nie będzie w niej nieskończonej amunicji i samoodnawialnego HP :D

dariuszp
Gramowicz
06/01/2023 11:11
Gregario napisał:

Jakoś ten filmik nie zachęcił mnie do londyńskiego dodatku :/

Ech, rozmarzyłem się trochę. Właśnie wyobraziłem sobie kolejnego Fallouta, ale w rzucie izometrycznym i ładną grafiką 2,5D.

dariuszp napisał:
Też robili Pillars of Eternity który jest klasycznym cRPG z drużyną, wieloma wątkami, dużą ilością skill checków itp.

Dlatego właśnie odwróciłem się od rynku AAA z małymi wyjątkami bo poszli w filmowość, prostotę i głupotę. I nie narzekam. Przez ostatnie lata grałem w mnóstwo świetnych cRPG.

  • Divinity: Original Sin 1 i 2
  • Pillars of Eternity 1 i 2
  • Baldur's Gate 3
  • Tyranny
  • The Outer Worlds
  • Undertale

itp. W zasadzie z ostatnich lat jedyna gra RPG z rynku AAA która mi się podobała to była Persona 5 no i wszystkim znany Wiedźmin 3.

Gregario
Gramowicz
06/01/2023 04:40

Jakoś ten filmik nie zachęcił mnie do londyńskiego dodatku :/

dariuszp napisał:
Też robili Pillars of Eternity który jest klasycznym cRPG z drużyną, wieloma wątkami, dużą ilością skill checków itp.

Ech, rozmarzyłem się trochę. Właśnie wyobraziłem sobie kolejnego Fallouta, ale w rzucie izometrycznym i ładną grafiką 2,5D.




Trwa Wczytywanie