A TRIBUTE TO Fallout 2 - klimat, aż ciarki przechodzą

Michał Myszasty Nowicki
2023/01/04 09:55

Klasyczne intro od innej strony.

Intro Fallouta 2 z muzyką Louisa Armstronga jest już kultowe. I wciąż, po tylu latach, niesamowite. Nie wiem, jak wy, ale ja odpalając po raz x-dziesiąty FO2 zawsze mam gęsią skórkę oglądając tę animację. I zapewne nie jestem w tym osamotniony. Podobnie, jak właściciel kanału GK Animations, który postanowił pokazać nam rozszerzoną wersję tegoż intro. I to z zupełnie innej perspektywy.

Vault 13 w Fallout 2 oczami Enklawy

Co najważniejsze, całość utrzymana jest bardzo mocno w stylistyce dwóch pierwszych gier, a ogólnego wrażenia nie psuje nawet pojawienie się pewnych elementów z gier Bethesdy. Twórca wykorzystał też motywy i elementy znane z klasycznego intro oraz wykorzystał prace i modele kilku innych fanów serii. Animacja została “poskładana” na Unreal Engine 5, zaś przy pracy wykorzystano szereg narzędzi do modelowania i animacji 3D.

GramTV przedstawia:

Po obejrzeniu czegoś takiego jakoś tak mniej się czeka na serialowego Fallouta. Ta stylistyka Bethesdy nie jest całkowicie zła, ale to jednak nie to samo...

Komentarze
4
MisticGohan_MODED
Gramowicz
04/01/2023 15:22

Fajne. Jest klimacik.

dariuszp
Gramowicz
04/01/2023 11:52
Myszasty napisał:

A "kula-szpiegula" choćby? ;)

dariuszp napisał:

Eee... jakie elementy z gier Bethesdy? Tak patrząc scena po scenie to Pipboy jest typowo z F2. Tak samo Vertibirdy, wejście do bunkra itp. Nawet wygląd ulicy badziej wygląda na Fallout 2 niż nowsze. Nawet Power Armory bardziej wyglądają na te z Fallout 2 niż to co zrobiła Bethesda.

No chyba że coś przegapiłem.

Ok, racja. Sam Eyebot był w Fallout 1 i 2 ale rzeczywiście jego design w filmiku jest z gier Bethesdy.

Myszasty
Redaktor Naczelny
04/01/2023 11:23
dariuszp napisał:

Eee... jakie elementy z gier Bethesdy? Tak patrząc scena po scenie to Pipboy jest typowo z F2. Tak samo Vertibirdy, wejście do bunkra itp. Nawet wygląd ulicy badziej wygląda na Fallout 2 niż nowsze. Nawet Power Armory bardziej wyglądają na te z Fallout 2 niż to co zrobiła Bethesda.

No chyba że coś przegapiłem.

A "kula-szpiegula" choćby? ;)

dariuszp
Gramowicz
04/01/2023 11:05

Eee... jakie elementy z gier Bethesdy? Tak patrząc scena po scenie to Pipboy jest typowo z F2. Tak samo Vertibirdy, wejście do bunkra itp. Nawet wygląd ulicy badziej wygląda na Fallout 2 niż nowsze. Nawet Power Armory bardziej wyglądają na te z Fallout 2 niż to co zrobiła Bethesda.

No chyba że coś przegapiłem.