Borderlands 4 nie trafi na Switch 2 w październiku. Gearbox potrzebuje więcej czasu

Mikołaj Berlik
2025/09/24 13:30
8
0

Deweloperzy anulowali wszystkie pre-ordery.

Według oficjalnego komunikatu na koncie Borderlands na X (Twitterze), studio potrzebuje więcej czasu, aby dopracować jakość portu i wdrożyć funkcję cross-save. Twórcy podkreślają, że obecny stan gry nie spełniał ich standardów, dlatego zdecydowano się na przesunięcie premiery.

Borderlands 4
Borderlands 4

Borderlands 4 – pre-ordery anulowane, nowa data wkrótce

Gearbox poinformował również, że wszystkie cyfrowe zamówienia przedpremierowe zostaną anulowane 26 września, choć gracze mogą je odwołać już teraz w eShopie. Deweloperzy zapewniają, że wkrótce ogłoszą nową datę premiery i doceniają cierpliwość fanów.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Opóźnienie może być rozczarowujące dla posiadaczy Nintendo Switch 2, którzy liczyli na premierę jeszcze w tym roku, ale decyzja studia może pozwolić na dostarczenie bardziej dopracowanego portu. Borderlands 4 to dynamiczna strzelanka z elementami RPG, w której gracze eksplorują nowe planety, zbierają unikalny loot i walczą z przeciwnikami w charakterystycznym dla serii stylu. Gearbox podkreśla, że chce, aby wersja na Switch 2 w pełni oddawała doświadczenie znane z innych platform, bez kompromisów w wydajności i oprawie graficznej.

Mimo że Borderlands 4 cieszy się sporą popularnością na PC i konsolach, część graczy skarży się na błędy, które utrudniają rozgrywkę. Opóźnienie wersji na Switch 2 może pozwolić twórcom na wyeliminowanie tych problemów i dostarczenie dopracowanego portu.

Komentarze
8
dariuszp
Gramowicz
25/09/2025 10:18
Nogradis napisał:

Ani nie są "popsute", ani nie trzeba restartować "co chwila", a już na pewno nie z uwagi na "błędy techniczne". Nie zapytam, po kij wypowiadasz się w temacie, o którym nie masz pojęcia, bo przecież to Internet i wszyscy robią to samo. Owszem, gra ma problem z wyciekami pamięci, ale nie wygląda to nawet w połowie tak dramatycznie, jak chciałbyś to przedstawić. Poza tym, działa bardzo dobrze, jak prawie wszystko na nowych konsolach. Co innego wersja PC, ale to już nie mój problem.

dariuszp napisał:

Ciekawe dlaczego myśleli że gracze PS5 łykną popsutą grę którą trzeba restartować co chwila z uwagi na błędy techniczne ale już nie robią takiego numeru właścicielom Switcha. 

Spoko, Digital Foundry jasno pokazał że grając w trybie 60fps już po pół godziny są spadki wydajności które z czasem się pogarszają. Randy sam na Twitter mówił ludziom żeby grę restartowali. 

Ale wszyscy inni się mylą a Ty masz rację mówiąc że to o czym wszyscy piszą nie istnieje. 

Na PC obok stutteringu no i owych wycieków pamięci najwyraźniej dochodzi jeszcze u niektórych puchnacy cache. Wiec jak komuś nagle zniknie np. 10gb przestrzeni dyskowej to możecie podziękować Borderlands 4.

Nogradis
Gramowicz
24/09/2025 15:59
dariuszp napisał:

Ciekawe dlaczego myśleli że gracze PS5 łykną popsutą grę którą trzeba restartować co chwila z uwagi na błędy techniczne ale już nie robią takiego numeru właścicielom Switcha. 

Ani nie są "popsute", ani nie trzeba restartować "co chwila", a już na pewno nie z uwagi na "błędy techniczne". Nie zapytam, po kij wypowiadasz się w temacie, o którym nie masz pojęcia, bo przecież to Internet i wszyscy robią to samo. Owszem, gra ma problem z wyciekami pamięci, ale nie wygląda to nawet w połowie tak dramatycznie, jak chciałbyś to przedstawić. Poza tym, działa bardzo dobrze, jak prawie wszystko na nowych konsolach. Co innego wersja PC, ale to już nie mój problem.

dariuszp napisał:

Nom, trochę się poprawili. Np. w store jest przycisk od zwrotów. Ale nadal po pobraniu tracisz możliwość zwrotu. chyba tylko w Australii jest wyjątek. 

Ale robią jednak wyjątki w wypadku wadliwych produktów. Tak było np. z Cyberpunk 2077, No Man Sky, Battlefield 2042. Nawet po pobraniu mogłeś zwrócić. 

No ale daleko im do Steam czy GOG

A nie czasem po odpaleniu? Inna sprawa, że akurat powołanie się na zły stan techniczny w dniu zakupu poza oficjalnymi zwrotami jest możliwy. I w zasadzie bym nie był zaskoczony, gdyby ktoś z Borderlands 4 tego próbował, bo tutaj argument jest prosty - wada związana z zapychaniem (zapewne) cache konsoli ujawnia się dopiero po pewnym czasie od włączenia. 




Trwa Wczytywanie