Według oficjalnego komunikatu na koncie Borderlands na X (Twitterze), studio potrzebuje więcej czasu, aby dopracować jakość portu i wdrożyć funkcję cross-save. Twórcy podkreślają, że obecny stan gry nie spełniał ich standardów, dlatego zdecydowano się na przesunięcie premiery.
Borderlands 4
Borderlands 4 – pre-ordery anulowane, nowa data wkrótce
Gearbox poinformował również, że wszystkie cyfrowe zamówienia przedpremierowe zostaną anulowane 26 września, choć gracze mogą je odwołać już teraz w eShopie. Deweloperzy zapewniają, że wkrótce ogłoszą nową datę premiery i doceniają cierpliwość fanów.
Wczytywanie ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Opóźnienie może być rozczarowujące dla posiadaczy Nintendo Switch 2, którzy liczyli na premierę jeszcze w tym roku, ale decyzja studia może pozwolić na dostarczenie bardziej dopracowanego portu. Borderlands 4 to dynamiczna strzelanka z elementami RPG, w której gracze eksplorują nowe planety, zbierają unikalny loot i walczą z przeciwnikami w charakterystycznym dla serii stylu. Gearbox podkreśla, że chce, aby wersja na Switch 2 w pełni oddawała doświadczenie znane z innych platform, bez kompromisów w wydajności i oprawie graficznej.
Mimo że Borderlands 4 cieszy się sporą popularnością na PC i konsolach, część graczy skarży się na błędy, które utrudniają rozgrywkę. Opóźnienie wersji na Switch 2 może pozwolić twórcom na wyeliminowanie tych problemów i dostarczenie dopracowanego portu.
Ani nie są "popsute", ani nie trzeba restartować "co chwila", a już na pewno nie z uwagi na "błędy techniczne". Nie zapytam, po kij wypowiadasz się w temacie, o którym nie masz pojęcia, bo przecież to Internet i wszyscy robią to samo. Owszem, gra ma problem z wyciekami pamięci, ale nie wygląda to nawet w połowie tak dramatycznie, jak chciałbyś to przedstawić. Poza tym, działa bardzo dobrze, jak prawie wszystko na nowych konsolach. Co innego wersja PC, ale to już nie mój problem.
dariuszp napisał:
Ciekawe dlaczego myśleli że gracze PS5 łykną popsutą grę którą trzeba restartować co chwila z uwagi na błędy techniczne ale już nie robią takiego numeru właścicielom Switcha.
Spoko, Digital Foundry jasno pokazał że grając w trybie 60fps już po pół godziny są spadki wydajności które z czasem się pogarszają. Randy sam na Twitter mówił ludziom żeby grę restartowali.
Ale wszyscy inni się mylą a Ty masz rację mówiąc że to o czym wszyscy piszą nie istnieje.
Na PC obok stutteringu no i owych wycieków pamięci najwyraźniej dochodzi jeszcze u niektórych puchnacy cache. Wiec jak komuś nagle zniknie np. 10gb przestrzeni dyskowej to możecie podziękować Borderlands 4.
Nogradis
Gramowicz
24/09/2025 15:59
dariuszp napisał:
Ciekawe dlaczego myśleli że gracze PS5 łykną popsutą grę którą trzeba restartować co chwila z uwagi na błędy techniczne ale już nie robią takiego numeru właścicielom Switcha.
Ani nie są "popsute", ani nie trzeba restartować "co chwila", a już na pewno nie z uwagi na "błędy techniczne". Nie zapytam, po kij wypowiadasz się w temacie, o którym nie masz pojęcia, bo przecież to Internet i wszyscy robią to samo. Owszem, gra ma problem z wyciekami pamięci, ale nie wygląda to nawet w połowie tak dramatycznie, jak chciałbyś to przedstawić. Poza tym, działa bardzo dobrze, jak prawie wszystko na nowych konsolach. Co innego wersja PC, ale to już nie mój problem.
Nom, trochę się poprawili. Np. w store jest przycisk od zwrotów. Ale nadal po pobraniu tracisz możliwość zwrotu. chyba tylko w Australii jest wyjątek.
Ale robią jednak wyjątki w wypadku wadliwych produktów. Tak było np. z Cyberpunk 2077, No Man Sky, Battlefield 2042. Nawet po pobraniu mogłeś zwrócić.
No ale daleko im do Steam czy GOG
A nie czasem po odpaleniu? Inna sprawa, że akurat powołanie się na zły stan techniczny w dniu zakupu poza oficjalnymi zwrotami jest możliwy. I w zasadzie bym nie był zaskoczony, gdyby ktoś z Borderlands 4 tego próbował, bo tutaj argument jest prosty - wada związana z zapychaniem (zapewne) cache konsoli ujawnia się dopiero po pewnym czasie od włączenia.