W Cyberpunk 2077 będziemy mieli garaż pełen samochodów i motocykli

therionee
2019/07/14 12:38
6
0

W grze będzie można także słuchać różnych stacji radiowych w autach.

W Cyberpunk 2077 będziemy mieli garaż pełen samochodów i motocykli

Niedawno pisaliśmy, że w Cyberpunk 2077 nie będzie można atakować dzieci ani NPC-ów ważnych dla fabuły. Teraz nadszedł czas na kolejne szczegóły dotyczące gry. Paweł Sasko, główny projektant zadań, napisał na Twitterze, że gracz będzie miał własny garaż, w którym będzie mógł trzymać kilka samochodów i motocykli. A ponieważ trudno sobie wyobrazić samochód bez odbiornika radiowego, to w grze będziemy mogli słuchać różnych stacji i różnych rodzajów muzyki. Nie wyjaśniono jednak, czy garaż będzie luksusem, na który będziemy musieli zapracować ani ile pomieści pojazdów. Nie wyjaśniono też, czy będzie można dodać własne utwory muzyczne.

Wczytywanie ramki mediów.

Sasko postanowił także napisać nieco o rozgałęziających się historiach w grze. Będą one zaimplementowane jeszcze lepiej niż w Wiedźminie 3:

Wszystkie ważne postaci, podobnie jak w Wiedźminie 3, łączą się z odrębnymi historiami, będziecie mieli oddzielne zadania, dzięki którym je poznacie (podobnie jak to było w przypadku Krwawego Barona). Poznacie innych bohaterów, czasem nawet otworzą się przed wami opcje romansowe, jeśli jakaś postać jest wami zainteresowana (oczywiście, nie musi). Wszystko zależy od tego, kim jesteście, jacy jesteście i tak dalej.

W grze poznamy wiele różnych opowieści, każda z nich będzie mieć pewien rozdział końcowy i będziemy wiedzieli, że dany wątek został zamknięty. Jednakże przejścia między kolejnymi zadaniami będą bardziej płynne.

Zmieniliśmy nasz system scen i opracowaliśmy go od zera. Ludzie mówili, że system scen w Wiedźminie 3 był jednym z najbardziej zaawansowanych systemów, jakie kiedykolwiek powstały. Odrzuciliśmy go i stworzyliśmy nowy, który jest jeszcze lepszy. Przeprojektowaliśmy go całkowicie: będziesz chodził po mieście i oglądał wszystkie wydarzenia, które toczą się wokół ciebie; podejdziesz do Placide'a i porozmawiasz z nim, potem Placide ruszy daje, pogada z jakąś kobietą, z jakimś kupcem, a kiedy ty ruszysz dalej, zobaczysz tych wszystkich ludzi wokół siebie. Możemy to zrobić dzięki naszemu systemowi scen. Wszystko dzieje się płynnie, nie ma cięć, jeśli się przechodzi z jednej sceny do drugiej.

GramTV przedstawia:

Premiera Cyberpunk 2077 planowana jest na 16 kwietnia 2020 na PC, PS4 i Xboksa One.


Sprawdź ofertę gier komputerowych w sklepie Sferis.pl

Komentarze
6
Gregario
Gramowicz
15/07/2019 23:39
zlywojt napisał:

Pewnie się nie będzie dało, bo by to immersje mogło psuć. Z innej beczki, to gdzieś czytałem, że w CP nie będzie prawdziwych utworów jak z GTAV, tylko dadzą wyszystko oryginalne. To ile by oni musieli nagrać utworów na kilka stacji, tak żeby nie stawały się szybko monotonne jak w Falloutach.

Stworzenie własnej muzyki i umieszczenie jej w grze jest o wiele lepszym pomysłem, niż kupowanie praw do istniejących już utworów. Ile to już było gier, które musiały zniknąć ze sklepów, bo prawa do jakiejś muzyczki wykorzystaniej w grze wygasły :/

MatKus01
Gramowicz
15/07/2019 11:31

Patrząc na hype tej gry aż się boję co to będzie po przemierze. Zakładając, że gra będzie zasługiwała uczciwie na 9.5/10, ale wszyscy spodziewają się 11/10, to będzie masa narzekania, że to nie to, że miało być lepiej itd.

MisticGohan_MODED napisał:

Git. Ciekawe czy będzie można własne utwory wgrać do radia jak w gta.

W dzisiejszych czasach, gdy możesz sobie włączyć Spotify w tle... fajnie byłoby sobie przypisać konto do gry i odpalić w radiu swoje kawałki. Bardzo chętnie bym taką możliwość przyjął, bo "wyciszanie" melodii w menusach w niektórych grach już istnieje :D 




Trwa Wczytywanie