Z prologu Cyberpunka 2077 nie wycięto misji. Twórcy gry dementuje teorię fanów

Radosław Krajewski
2021/12/06 16:00
6
0

Słynna montażowa scena z Cyberpunk 2077 była od początku planowana, twierdzą przedstawiciele CD Projekt RED.

Cyberpunk 2077 przeszedł bardzo długą drogę od gry pełnej błędów, niedziałającej stabilnie na starszych konsolach, w grywalny tytuł, który podoba się coraz większej liczbie nowych graczy. Najlepiej obrazuje to porównanie, które niedawno trafiło do sieci. Wiemy również, że z produkcji wycięto sporo planowanej zawartości, żeby inna w ogóle nie trafiła do żadnej wczesnej wersji gry. Fani od momentu premiery Cyberpunka 2077 debatują, czy scenka przerywnikowa z prologu jest efektem wycięcia kilku misji z gry, aby tytuł jak najszybciej trafił na półki sklepowe, czy też od początku CD Projekt RED zamierzał w błyskawicznym montażu przedstawić fragmenty z różnych zadań wykonywanych przez głównego bohatera oraz Jackiego. Teraz na te wątpliwości postanowili odpowiedzieć twórcy.Z prologu Cyberpunka 2077 nie wycięto misji. Twórcy gry dementuje teorię fanówPaweł Ochocki i Igor Sarzyński byli gośćmi kanału Story Mode na YouTubie. W programie wyjaśnili, że scena z szybkim montażem została od początku tak zaplanowana, aby utrzymać tempo historii. Twórcom zależało, aby fabuła już na początku wskoczyła na właściwe tory, bez zapychaczy w postaci pomniejszych misji, które niewiele wnosiłby do głównej historii.

Zawsze myśleliśmy o tej sekwencji w taki sposób i od początku chcieliśmy nieco przyśpieszyć historię do jej kluczowego momentu. Z mojej perspektywy, gdybyśmy spędzili te sześć miesięcy z Jackiem, z punktu widzenia struktury scenariusza… rozciągnęłoby to fabułę, wciąż bylibyśmy w pierwszym akcie.

GramTV przedstawia:

Wygląda więc na to, że fani otrzymali satysfakcjonującą odpowiedź na jedną z bardziej nurtujących tajemnic Cyberpunka 2077. Choć scena z montażem prezentuje się efektownie, to uczestnictwo w tak wielu misjach u boku Jackiego na samym początku gry mogłoby być zbyt nużące. CD Projekt RED wybrał więc dobrą decyzję, aby po prologu od razu wrzucić gracza do głównej fabuły.

Komentarze
6
alex1112
Gramowicz
07/12/2021 20:10

Pamięci złotej rybki nie mam. Miały być 3 osobne rozpoczęcia i długi prolog. czy też nawet 3 rożne prologi. A teraz piszą że nic nie wycięto. Czyli albo kłamali obiecując że będzie, albo teraz kłamią. Szczerzę mam już po dziurki w nosie pijaru jaki robi wokół siebie ten Januszeks. Jast mapa drogowa doprowadzenia tej gry do stanu obiecanej funkcjonalności? Kiedy  DLC?

prostik
Gramowicz
06/12/2021 23:54

Teraz wszyscy narzekają że gra za krótka, że główny wątek do przejścia w jeden dzień ale fakty są takie że jakby było inaczej to każdy by marudził że za dużo zapychaczy, że gra przynudza itp. graczom nie dogodzisz xD

wolff01
Gramowicz
06/12/2021 17:43
Kafar napisał:

Jako że to żaden spoiler bo było w filmowym zwiastunie to pokazane to powiem że tym gorzej, bo śmierć Jacka jest totalnie pozbawiona emocji. Nie znamy postaci, nie zżyliśmy się z nią. Jest nijaka i niepotrzebna.

Najśmieszniejsze że jeszcze rzucili cały ten motyw z pogrzebem... każą ci "roleplayować" i wygłaszać przemowy na temat bohatera z którym spędzasz raptem kilka godzin...

Ciężko to uznać za dobrze napisany scenariusz...




Trwa Wczytywanie