Jak informowaliśmy w grudniu ubiegłego roku, wsparcie techniczne Path of Exile 2 otrzymało masę zgłoszeń od graczy. Tych nadal nie brakuje, czego twórcy są oczywiście świadomi. Najnowszy wpis na platformie Steam odnosi się do tego właśnie tematu, a deweloperzy przepraszają graczy.
Path of Exile 2
Grinding Gear Games zmaga się z ogromną ilością zgłoszeń od graczy Path of Exile 2
Path of Exile 2 zadebiutowało we wczesnym dostępie w listopadzie ubiegłego roku i szybko zdobyło serca graczy. Sukces ten przyniósł jednak niespodziewane wyzwanie dla studia Grinding Gear Games, które zmaga się z lawiną próśb o pomoc od graczy. Od premiery gry zespół obsługi klienta otrzymał ponad 545 000 wiadomości e-mail.
W odpowiedzi na narastające problemy Grinding Gear Games podwoiło liczbę pracowników w dziale obsługi klienta i nadal aktywnie rekrutuje nowych specjalistów. Zespół ten jest odpowiedzialny nie tylko za odpowiadanie na wiadomości e-mail, ale również za moderację czatu w grze i forum. Wszystkie te obszary doświadczyły dziesięciokrotnego wzrostu aktywności w porównaniu z poprzednimi rekordami.
Twórcom udało się zredukować zaległości do około 75 000 nieodebranych wiadomości. Studio apeluje do graczy, aby nie wysyłali ponownych próśb o pomoc, ponieważ powoduje to przeniesienie ich zgłoszenia na koniec kolejki i wydłuża czas oczekiwania. Grinding Gear Games przeprasza za niedogodności i zapewnia, że robi wszystko, co w jego mocy, aby zapewnić graczom lepszą obsługę klienta w przyszłości.
Chcielibyśmy przeprosić za wolniejsze niż zwykle tempo odpowiedzi naszego działu wsparcia. Z powodu ogromnego wzrostu liczby zgłoszeń związanych z Wczesnym Dostępem nie udało nam się utrzymać naszego standardowego poziomu obsługi. Dziś chcemy wyjaśnić, co się wydarzyło, i jak pracujemy nad poprawą sytuacji.
W ramach przygotowań do uruchomienia Wczesnego Dostępu Path of Exile 2 zaczęliśmy zwiększać liczebność naszego zespołu wsparcia. Szybko okazało się jednak, że nasze działania były niewystarczające. W związku z tym podwoiliśmy rozmiar zespołu i wciąż zatrudniamy kolejne osoby.
Zespół wsparcia odpowiada nie tylko za obsługę e-maili i prywatnych wiadomości, ale także za czat w grze oraz moderację forum. Wszystkie te kanały są obecnie około 10 razy bardziej obciążone niż w naszych najgorętszych okresach w przeszłości.
Od ogłoszenia z 22 listopada zespół wsparcia otrzymał około 545 000 zgłoszeń e-mailowych i udało się zmniejszyć liczbę zaległych zgłoszeń do około 75 000.
Bardzo doceniamy cierpliwość wszystkich użytkowników, podczas gdy nasz zespół ciężko pracuje nad obsługą napływających zgłoszeń. Możemy zapewnić, że zwiększamy liczbę członków zespołu wsparcia, aby w przyszłości móc odpowiadać na zgłoszenia szybciej.
Jeśli nadal czekasz na odpowiedź, prosimy, by nie wysyłać kolejnego e-maila, ponieważ spowoduje to przesunięcie Cię na koniec kolejki. Możesz być pewny, że nasz zespół dotrze do Twojego zgłoszenia najszybciej, jak to możliwe.
Zasługujecie na lepszą obsługę klienta, niż tę, którą dotychczas byliśmy w stanie zapewnić, mimo najlepszych starań naszego zespołu. Za to przepraszamy. – czytamy w oświadczeniu.
GramTV przedstawia:
Na zakończenie przypomnijmy jeszcze, że Path of Exile 2 zadebiutowało na komputerach osobistych, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5. Premiera we wczesnym dostępie odbyła się 6 grudnia 2024 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!