Usłyszeliśmy wypowiedź na temat nadchodzącej kontynuacji.
Po oficjalnej zapowiedzi Nioh 3 podczas pokazu State of Play, studio Team Ninja wyjaśniło, że nie traktuje swojej nowej produkcji jako typowej gry z otwartym światem. Zamiast tego mowa o „grze z otwartym polem” – świecie pełnym powiązanych ze sobą obszarów, stawiających na gęstość treści, a nie rozmiar mapy.
Nioh 3
Nioh 3 – nowy wywiad odnośnie struktury gry
W rozmowie z 4Gamer Fumihiko Yasuda i Kohei Shibata z Team Ninja podkreślili, że decyzja o odejściu od klasycznego systemu misji z Nioh i Nioh 2 była świadoma. Twórcy chcieli, by Nioh 3 oferowało bardziej swobodną eksplorację, ale bez rozmycia tożsamości serii.
Gdybyśmy rozciągnęli mapę, by przypominała otwarty świat, nie byłoby to już Nioh 3. Gęstość i jakość to elementy, których nie możemy poświęcić – tłumaczył Yasuda.
Zamiast typowego otwartego świata w Nioh 3 zobaczymy wzajemnie połączone lokacje – tzw. open field. To właśnie w nich pojawią się groźne lokacje z odpowiednio lepszymi nagrodami, zamieszkane przez potężne Oni. Gracze będą poruszać się pieszo, bez wierzchowców, co ma dodatkowo wzmacniać atmosferę i napięcie podczas eksploracji.
GramTV przedstawia:
Nioh 3 zmierza na PC oraz PS5, a jej premiera została zaplanowana na początek 2026 roku. Właściciele PS5 mogą już teraz sprawdzić grę w ramach darmowego dema, dostępnego do 18 czerwca. Demo pokazuje też, jak tytuł działa na PS5 Pro z nowym systemem skalowania PSSR.
Jedną z głównych nowości będzie system zmiany stylu walki – gracze będą mogli przełączać się między stylem Samuraja i stylizowanym na Ninjutsu stylem Ninja. Ten drugi skupi się na unikach, szybkich ruchach i technikach takich jak tworzenie klonów. Samuraj pozostanie bardziej ofensywny i zorientowany na parowanie ciosów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!