Techland rezygnuje z dwóch niezapowiedzianych projektów
Anulowane projekty wpłynęły na sytuację finansową Techlandu. Jak przekazał Puls Biznesu, w 2024 roku studio odnotowało deficyt w wysokości 135 milionów złotych. W 2023 roku straty wyniosły ponad 90 milionów złotych. Mimo tego Techland deklaruje dobrą sytuację finansową, która pozwala na rozwój działalności.
Projekty anulowano po przeanalizowaniu postępu w rozwoju gier, potencjału sprzedażowego, a także ze względu na zmiany koncepcyjne.
Przychody generowane z wcześniej wyprodukowanych gier zapewniają dalszą realizację prowadzonych projektów. Okres życia gier wideo, charakteryzujący się wysokimi przychodami w momencie wydania nowej gry oraz w momencie wprowadzania na rynek istotnych rozszerzeń (DLC) lub ulepszonych wersji (enhanced editions), powoduje znaczne wahania dochodowości w poszczególnych latach.
GramTV przedstawia:
Jeśli zaś chodzi o wspomniane na początku Dying Light: The Beast gra zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Produkcja ma zadebiutować 22 sierpnia 2025 roku. Ostatni zwiastun przedstawiający Castor Woods przybliżył turystyczną miejscowość położoną w górach w pobliżu parku narodowego.
Warto również dodać, że jak zaznaczył Tymon Smektała, Dying Light: The Beast jest traktowane jako pełnoprawna, trzecia odsłona serii. Deweloper zdradził też, że Techland planuje skrócić cykl tworzenia gier i wydawać co 3-4 lata.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!