Starcie z finałowym bossem w Marvel’s Spider-Man miało być bardziej widowiskowe

Mikołaj Ciesielski
2021/11/03 16:55
0
0

Deweloperzy z Insomniac Games zdecydowali się jednak zmienić plany, by uniknąć crunchu.

W trakcie wrześniowego pokazu PlayStation Showcase doczekaliśmy się oficjalnej zapowiedzi Marvel’s Spider-Man 2. Nie powinno to jednak nikogo dziwić, ponieważ pierwsza część została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez recenzentów, jak i graczy, co potwierdzają m.in. świetne wyniki sprzedaży. Tymczasem po trzech latach od premiery Ted Price, szef studia Insomniac Games, zdradził, że starcie z finałowym bossem w Marvel’s Spider-Man miało być pierwotnie dużo bardziej widowiskowe.

UWAGA – w dalszej części wiadomości mogą pojawić się spoilery z gry Marvel’s Spider-Man!

Starcie z finałowym bossem w Marvel’s Spider-Man miało być bardziej widowiskowe

GramTV przedstawia:

Początkowo chcieliśmy mieć walkę z bossem, która miała rozgrywać się w całym Nowym Jorku, ale było to poza naszym zasięgiem […]. Zespół zrobił jednak krok wstecz i pomyślał o tym, co było istotne dla graczy i uznali, że chodzi o zerwanie relacji między Peterem i jego byłym mentorem, doktorem Octaviusem” – zdradził Price podczas wystąpienia na konferencji Develop: Brighton.

Deweloperzy przemyśleli starcie i zdali sobie sprawę, że nie muszą niszczyć połowy Nowego Jorku, by oddać wagę tego związku. Tak naprawdę [pierwotna wersja – dop. red] zaszkodziłaby temu, co pragnęliśmy osiągnąć. W efekcie finałowa potyczka jest znacznie bliższa, bardziej osobista, ma o wiele większy wpływ emocjonalny, niż chcieliśmy i pozwoliła zrealizować wszystko w zakładanym terminie” – dodaje szef Insomniac Games.

Price stara się w ten sposób pokazać, że twórcy gier powinni zawsze zastanawiać się, czy konkretne sceny i elementy są niezbędne w danej produkcji i czy czasem nie można ich zastąpić mniejszymi oraz prostszymi w realizacji pomysłami, które ostatecznie mogą okazać się znacznie lepsze od bardziej rozbudowanych idei. Zdaniem szefa Insomniac Games tego typu podejście może znacząco odciążyć deweloperów i zniwelować zjawisko crunchu.

Na koniec przypomnijmy, że Marvel’s Spider-Man zadebiutowało na rynku we wrześniu 2018 roku jako tytuł ekskluzywny dla konsoli PlayStation 4. W zeszłym roku gra doczekała się również odświeżonej wersji stworzonej z myślą o PlayStation 5, a także samodzielnego dodatku zatytułowanego Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat wspomnianego rozszerzenia, to serdecznie zapraszamy Was do recenzji pod tym adresem.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!