Oglądalność jest jeszcze wyższa niż w przypadku drugiego sezonu.
Trzeci i zarazem finałowy sezon koreańskiego hitu Squid Game zadebiutował na Netflixie w piątek i już w ciągu pierwszych trzech dni przyciągnął 60,1 miliona wyświetleń. To nowy rekord dla platformy, według cotygodniowego zestawienia Netflix Top 10.
Squid Game – Sezon 3
Squid Game – trzeci sezon bije rekordy na Netflixie
Dzięki temu imponującemu wynikowi trzeci sezon Squid Game stał się dziewiątym najchętniej oglądanym nieanglojęzycznym serialem Netfliksa w historii zestawienia najpopularniejszych tytułów. Warto podkreślić, że wynik ten osiągnięto w zaledwie jeden weekend.
To pokazuje, że siła tej historii nadal rezonuje z widzami na całym świecie, nawet po kilku latach od premiery pierwszego sezonu — komentuje rzecznik Netflixa.
Dla porównania, drugi sezon Squid Game, który miał swoją premierę w czwartek 26 grudnia, przyciągnął aż 68 milionów widzów w ciągu pierwszych czterech dni. Był to wówczas najlepszy debiutowy wynik w historii platformy, przebijający rekord serialu Wednesday, który w 2022 roku zdobył 50,1 miliona widzów.
Warto zauważyć, że tygodniowe zestawienia Netflixa obejmują dane od poniedziałku do niedzieli, co oznacza, że sezon 2 miał cztery dni na zebranie wyników, podczas gdy sezon 3 tylko trzy — wyjaśnia ekspert ds. danych platformy.
GramTV przedstawia:
Ale to nie wszystko. Netflix pochwalił się również, że Squid Game to pierwszy taki serial w historii Netflixa, który zadebiutował na pierwszym miejscu w każdym kraju, gdzie platforma jest dostępna. Nawet innym popularnym produkcjom to się nie udało, jak wspomnianej Wednesday, czy Stranger Things.
Squid Game to serial nr 1 na świecie, który zapisał się w historii jako pierwszy serial Netflixa, który zadebiutował na pierwszym miejscu w każdym kraju, w którym jest dostępny.
Wczytywanie ramki mediów.
Warto przypomnieć, że pierwszy sezon Squid Game w ciągu pierwszych 90 dni od premiery uzyskał oglądalność na poziomie 265,2 miliona wyświetleń. Z kolei drugi sezon zanotował 192,6 mln wyświetleń. Nie ma wątpliwości, że trzeci sezon dołączy do tego grona i stanie się trzecim najpopularniejszym nieanglojęzycznym sezonem na Netflixie. Pozostaje tylko pytanie, z jakim ostatecznym wynikiem.