Squid Game z rekordowym wynikiem w 3 sezonie. Jeszcze żaden serial Netflixa tego nie dokonał

Radosław Krajewski
2025/07/02 09:50
2
0

Oglądalność jest jeszcze wyższa niż w przypadku drugiego sezonu.

Trzeci i zarazem finałowy sezon koreańskiego hitu Squid Game zadebiutował na Netflixie w piątek i już w ciągu pierwszych trzech dni przyciągnął 60,1 miliona wyświetleń. To nowy rekord dla platformy, według cotygodniowego zestawienia Netflix Top 10.

Squid Game – Sezon 3

Squid Game – trzeci sezon bije rekordy na Netflixie

Dzięki temu imponującemu wynikowi trzeci sezon Squid Game stał się dziewiątym najchętniej oglądanym nieanglojęzycznym serialem Netfliksa w historii zestawienia najpopularniejszych tytułów. Warto podkreślić, że wynik ten osiągnięto w zaledwie jeden weekend.

To pokazuje, że siła tej historii nadal rezonuje z widzami na całym świecie, nawet po kilku latach od premiery pierwszego sezonu — komentuje rzecznik Netflixa.

Dla porównania, drugi sezon Squid Game, który miał swoją premierę w czwartek 26 grudnia, przyciągnął aż 68 milionów widzów w ciągu pierwszych czterech dni. Był to wówczas najlepszy debiutowy wynik w historii platformy, przebijający rekord serialu Wednesday, który w 2022 roku zdobył 50,1 miliona widzów.

Warto zauważyć, że tygodniowe zestawienia Netflixa obejmują dane od poniedziałku do niedzieli, co oznacza, że sezon 2 miał cztery dni na zebranie wyników, podczas gdy sezon 3 tylko trzy — wyjaśnia ekspert ds. danych platformy.

GramTV przedstawia:

Ale to nie wszystko. Netflix pochwalił się również, że Squid Game to pierwszy taki serial w historii Netflixa, który zadebiutował na pierwszym miejscu w każdym kraju, gdzie platforma jest dostępna. Nawet innym popularnym produkcjom to się nie udało, jak wspomnianej Wednesday, czy Stranger Things.

Squid Game to serial nr 1 na świecie, który zapisał się w historii jako pierwszy serial Netflixa, który zadebiutował na pierwszym miejscu w każdym kraju, w którym jest dostępny.

Wczytywanie ramki mediów.

Warto przypomnieć, że pierwszy sezon Squid Game w ciągu pierwszych 90 dni od premiery uzyskał oglądalność na poziomie 265,2 miliona wyświetleń. Z kolei drugi sezon zanotował 192,6 mln wyświetleń. Nie ma wątpliwości, że trzeci sezon dołączy do tego grona i stanie się trzecim najpopularniejszym nieanglojęzycznym sezonem na Netflixie. Pozostaje tylko pytanie, z jakim ostatecznym wynikiem.

Komentarze
2
Anno
Gość
02/07/2025 18:41

Pierwszy sezon mi się bardzo podobał.

Początek drugiego sezonu przed rozgrywkami też była świetna.

Niestety ciąg dalszy drugiego sezonu oraz cały trzeci sezon był rozciągnięty do granic możliwości. Wystarczyłby drugi sezon.

Albo nie tworzyć w ogóle drugiego i trzeciego sezonu. Wszystko tak było nudne itp

Anonim
Gość
02/07/2025 13:16

Pierwszy sezon był w porządku.

Niestety z każdym kolejnym sezonem było większym syfem.