Niedawno poznaliśmy długość Ghost of Yotei. Okazuje się, że gra będzie porównywalna czasowo do Ghost of Tsushima, co oznacza około 25 godzin na wątek główny. Teraz pojawiły się kolejne informacje związane z nadchodzącą produkcją Sucker Punch.
Ghost of Yotei
Ghost of Yotei – shamisen pomoże odnaleźć cenne przedmioty
Najnowsze doniesienia skupiają się na funkcjonalności shamisenu Atsu, który ma pełnić rolę innowacyjnego narzędzia nawigacyjnego. Jason Connell, dyrektor kreatywny, w wywiadzie dla IGN, omówił rolę shamisenu Atsu – instrumentu noszonego przez bohaterkę.
Connell przypomniał, że w Ghost of Tsushima istniały funkcje takie jak Strój Wędrowca, które pomagały graczom w odnajdywaniu pobliskiej zawartości. W Ghost of Yotei shamisen będzie działał na bardzo podobnej zasadzie.
Gracze zyskają możliwość nauczenia się nowych pieśni, eksplorując rozległy otwarty świat. Melodie pokierują zaś do „określonych typów rzeczy”. Jako przykład podano, że „The Song of Vanity” może doprowadzić graczy do przedmiotów kosmetycznych.
Ghost of Yōtei to samodzielna opowieść, której akcja rozgrywa się na prowincji w XVII-wiecznej Japonii – 300 lat po wydarzeniach z cieszącej się uznaniem gry Ghost of Tsushima. Gracze wcielają się w Atsu – samotną najemniczkę dręczoną przez duchy przeszłości. Kobieta przemierza piękne, surowe tereny północnej Japonii w poszukiwaniu zemsty, polując na ludzi, którzy wiele lat temu zamordowali jej rodzinę.
Szesnaście lat po śmierci swojej rodziny Atsu, wędrując po wyspie Ezo śladem grupy sześciu bandytów, dociera do nieodkrytych obszarów – lecz znajduje tam znacznie więcej niż tylko zemstę.
Podczas swojej podróży kobieta pozna nieoczekiwanych sojuszników i nawiąże więzi, o których nawet jej się nie śniło. – czytamy w opisie gry.
GramTV przedstawia:
Na koniec przypomnijmy jeszcze, że Ghost of Yōtei zmierza wyłącznie na PlayStation 5. Premiera gry zaplanowana jest na 2 października 2025 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!