Otwarta beta Battlefielda 6 osiągnęła wczoraj ponad 500 tys. jednoczesnych graczy na samym Steamie, ustanawiając nowy rekord serii. Na Twitchu produkcja przyciągnęła w szczytowym momencie ponad 850 tys. widzów, przebijając dotychczasowe wyniki Call of Duty.
Battlefield 6
Battlefield 6 – największa beta w historii serii
Zespół odpowiedzialny za Battlefielda potwierdził w mediach społecznościowych, że to największa otwarta beta w historii marki. Twórcy ostrzegli graczy o spodziewanych kolejkach w godzinach szczytu, zapewniając, że pracują nad utrzymaniem płynnego i sprawiedliwego dostępu dla wszystkich uczestników.
Nie udało się wczytać ramki mediów.
To największa otwarta beta Battlefield w historii.
Zbliżają się godziny szczytu i należy spodziewać się kolejek. Pracujemy nad czasem wejścia do gry, ale prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na swoją kolej.
Chcemy, aby wszyscy mogli doświadczyć płynnej i sprawiedliwej otwartej bety, w tym również osoby obecnie przebywające w grze.
Dziękujemy za nieustające zainteresowanie otwartą betą Battlefield 6!
GramTV przedstawia:
Problemy z pierwszymi oszustami nie popsuły zabawy. Silnik antycheatowy Javelin zablokował już niemal pół miliona prób oszustwa, a gracze chwalą jego skuteczność – wielu podkreśla, że nie spotkało podejrzanych zachowań w trakcie testów.
Premiera Battlefielda 6 zaplanowana jest na 10 października, zaledwie kilka tygodni przed debiutem Call of Duty: Black Ops 7.
Ja bym z tym nie miał problemu gdybyśmy mieli mechanikę ze starszych BF gdzie mogłem strzelając w kierunku snajpera obniżyć jego celność. Ale teraz tak nie ma. Co efektywnie kończy się tak że na dystans ze snajperem nie masz szans bo Ty masz broń o niskim dmg i niskiej celności z ogromną karą jeżeli się ruszasz a on ma broń która wymaga jeden celny strzał i nawet jak go trafisz to ma czas by się schować. Jego jedyne zmartwienie to inny snajper.
Czego efektem jest że albo ludzie frustrują się i przełączają na snajpera a jak zbyt wielu to zrobi to obrona się łamie albo po prostu ignorujesz snajperów po prostu biegając między skałami.
I znowu w starym BF miałbyś więcej pojazdów które mogłyby trochę czyścić mapę na tyłach a tutaj znowu tego nie ma. Pojazdów na mapach które dostaliśmy jest mało.
Muradin_07 napisał:
A to to jest tak naprawdę wynik dozbierania XP z perku chyba na poziomie drugim. Co do trafiania samego w sobie - tak. Sam jestem zaskoczony jak łatwo z marksmana bez dużego przybliżenia potrafiłem trafiać headshoty na ponad 200 metrów.
Ale tu mi znajomy powiedział, że to może moje jakieś przyzwyczajenie z grania scout rifle wchodzi w grę. Nie wiem, ale ten instant kill ze snajperki to taki... niby logiczny, ale boli bez down state :D
dariuszp napisał:
No i gdyby to był jedyny problem ze snajperami. Ale niestety headshot od razu Cię zabija, nie masz down state. Dodatkowo zadziwiająco łatwo jest kogoś trafić w głowę.
Nie ma przygwożdżenia? Toż to świetna mechanika była, na tyle dobrze zrealizowana, że strach było się poruszyć aby nie oberwać
dariuszp
Gramowicz
11/08/2025 12:11
Muradin_07 napisał:
A to to jest tak naprawdę wynik dozbierania XP z perku chyba na poziomie drugim. Co do trafiania samego w sobie - tak. Sam jestem zaskoczony jak łatwo z marksmana bez dużego przybliżenia potrafiłem trafiać headshoty na ponad 200 metrów.
Ale tu mi znajomy powiedział, że to może moje jakieś przyzwyczajenie z grania scout rifle wchodzi w grę. Nie wiem, ale ten instant kill ze snajperki to taki... niby logiczny, ale boli bez down state :D
dariuszp napisał:
No i gdyby to był jedyny problem ze snajperami. Ale niestety headshot od razu Cię zabija, nie masz down state. Dodatkowo zadziwiająco łatwo jest kogoś trafić w głowę.
Ja bym z tym nie miał problemu gdybyśmy mieli mechanikę ze starszych BF gdzie mogłem strzelając w kierunku snajpera obniżyć jego celność. Ale teraz tak nie ma. Co efektywnie kończy się tak że na dystans ze snajperem nie masz szans bo Ty masz broń o niskim dmg i niskiej celności z ogromną karą jeżeli się ruszasz a on ma broń która wymaga jeden celny strzał i nawet jak go trafisz to ma czas by się schować. Jego jedyne zmartwienie to inny snajper.
Czego efektem jest że albo ludzie frustrują się i przełączają na snajpera a jak zbyt wielu to zrobi to obrona się łamie albo po prostu ignorujesz snajperów po prostu biegając między skałami.
I znowu w starym BF miałbyś więcej pojazdów które mogłyby trochę czyścić mapę na tyłach a tutaj znowu tego nie ma. Pojazdów na mapach które dostaliśmy jest mało.
No i gdyby to był jedyny problem ze snajperami. Ale niestety headshot od razu Cię zabija, nie masz down state. Dodatkowo zadziwiająco łatwo jest kogoś trafić w głowę.
A to to jest tak naprawdę wynik dozbierania XP z perku chyba na poziomie drugim. Co do trafiania samego w sobie - tak. Sam jestem zaskoczony jak łatwo z marksmana bez dużego przybliżenia potrafiłem trafiać headshoty na ponad 200 metrów.
Ale tu mi znajomy powiedział, że to może moje jakieś przyzwyczajenie z grania scout rifle wchodzi w grę. Nie wiem, ale ten instant kill ze snajperki to taki... niby logiczny, ale boli bez down state :D