To się nazywa ciekawe podejście do reklamy. Sega odświeża kultowy spot sprzed lat, delikatnie szczypiąc swojego rywala Mario Kart World.
Sega wypuściła nową reklamę gry Sonic Racing: CrossWorlds, która nawiązuje do słynnej wojny reklamowej z Nintendo z lat 90. i legendarnego hasła “blast processing”.
Sonic Racing: CrossWorlds
Sega odświeża kultową reklamę sprzed wielu lat
Spot zaczyna się od pokazania telewizora, na którym widać zamazaną wersję Mario Kart World. Lektor wówczas mówi:
Wszyscy znamy tę grę wyścigową na kartach. Jest świetna. Nie musimy jej wam pokazywać.
Następnie pojawia się materiał z Sonic Racing: CrossWorlds z dopiskiem:
A co, jeśli możesz przebić się i ścigać na zupełnie nowym poziomie?
Kamera pokazuje samochód wyścigowy z zamontowanym z tyłu telewizorem i grą. Naturalnie pojazd pokazujący Sonica pędzi z ogromną prędkością, ale tuż za nim wlecze się stary kamper z Mario Kart World, która nawet nie odpala, podczas gdy obok spokojnie przechodzi żółw. Głos w tle dodaje: “A może masz ochotę powłóczyć się po otwartych drogach?”, wyraźnie kpiąc z otwartej mapy świata, którą Nintendo wprowadziło do swojej nowej gry wyścigowej.
Dla wieloletnich fanów Segi to wyraźny ukłon w stronę reklamy z początku lat 90., kiedy firma porównywała Sonic the Hedgehog na Genesis do Super Mario Kart na SNES-ie. Tam również pojawiał się wyścigowy samochód z TV kontra zawodzący van i oba spoty kończą się sloganem “Welcome to the Next Level” i okrzykiem “Sega!”.
GramTV przedstawia:
Reklama jasno pokazuje, że Sega stawia na klasyczną formułę wyścigów kartingowych z oddzielnymi torami w przeciwieństwie do Mario Kart World, które kładzie nacisk na otwarty świat. Dodatkowym atutem CrossWorlds jest spory zakres personalizacji pojazdów, a także bardziej dynamiczne tempo rozgrywki. Czy obrana strategia reklamowa pomoże nowemu Sonicowi odnieść sukces? Trzeba przyznać, że gra zapowiada się całkiem nieźle.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!