Leaker zdradza kulisy produkcji i zapowiada „ambitne” podejście Capcomu do perspektywy gracza.
Resident Evil Requiem ma być pierwszą grą w serii, która od razu umożliwi przełączanie się pomiędzy trybem FPP i TPP. Według znanego leakera Aesthetic Gamera (Dusk Golem), decyzję o dwóch perspektywach podjęto już na wczesnym etapie produkcji.
Resident Evil Requiem
Resident Evil Requiem – dwie perspektywy i ambitne podejście Capcomu
Nowe informacje wskazują, że Capcom od początku planował dopracowanie obu trybów widoku. Requiem ma oferować nie tylko unikalne animacje dla każdej z kamer, ale też różnice w mechanice. W przeciwieństwie do Resident Evil Village, gdzie TPP zostało dodane po premierze i oceniono je jako mniej dopracowane, tutaj obie perspektywy mają być pełnoprawnymi elementami gry.
Wczytywanie ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Aesthetic Gamer podkreśla, że Requiem to „ambitny projekt”, który ma nie tylko dorównać poprzednim odsłonom serii, ale też je przebić. Co więcej, leaker sugeruje, że gracze będą mogli sprawdzić grę przed premierą – prawdopodobnie za sprawą dema. Choć Capcom na razie potwierdził jedynie obecność tytułu na Gamescomie w sierpniu, firma znana jest z udostępniania wersji demonstracyjnych swoich dużych produkcji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!