The Lord of the Rings: Gollum – przeprosiny twórców zostały napisane przez AI

Mikołaj Ciesielski
2023/10/09 07:35
1
0

Komunikat miał również zostać opublikowany bez wiedzy studia Daedalic Entertainment.

The Lord of the Rings: Gollum zebrało słabe recenzje m.in. ze względu na różnego rodzaju problemy techniczne. Kilka miesięcy po ukazaniu się produkcji na rynku Daedalic Entertainment postanowiło zrezygnować z dalszego tworzenia gier wideo. Tymczasem w sieci ukazał się interesujący materiał na temat wspomnianego tytułu. Dowiadujemy się z niego, że komunikat, w którym twórcy The Lord of the Rings: Gollum przepraszali za stan gry, został napisany przez… ChatGPT.

The Lord of the Rings: Gollum – przeprosiny twórców zostały napisane przez AI

Przeprosiny twórców The Lord of the Rings: Gollum zostały napisane przez ChatGPT

Wspomniany materiał został opublikowany na niemieckojęzycznym kanale Game Two na YouTube (dzięki VGC). Prowadzący mieli okazję porozmawiać z kilkoma byłymi pracownikami Daedalic Entertainment, którzy podzielili się kilkoma zakulisowymi informacjami na temat The Lord of the Rings: Gollum. W trakcie wywiadu poruszono również kwestię przeprosin, które pojawiły się tuż po nieudanej premierze.

Jak informuje Game Two – powołując się na dwa źródła – wspomniany komunikat miał zostać napisany przy pomocy ChatGPT. Co więcej, przeprosiny miały zostać przygotowane i opublikowane bez wiedzy twórców The Lord of the Rings: Gollum. Całą sprawą w całości miał zająć się wydawca, czyli firma Nacon.

GramTV przedstawia:

Przygotowany przez Game Two materiał trwa blisko 40 minut i porusza wiele różnych kwestii związanych z produkcją The Lord of the Rings: Gollum. Jednym z głównych problemów miał być ograniczony budżet, który wynosił około 15 milionów euro. Wspomniane wideo znajdziecie na dole wiadomości. Całość dostępna jest z angielskimi napisami.

Na koniec przypomnijmy, że The Lord of the Rings: Gollum dostępne jest na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. W przyszłym roku na rynek ma trafić również wersja na Nintendo Switch. Jeśli natomiast jesteście ciekawi naszej opinii na temat wspomnianego tytułu, to zapraszamy Was do lektury: The Lord of the Rings: Gollum – recenzja. Tragiczna postać w tragicznej grze.

Komentarze
1
wolff01
Gramowicz
09/10/2023 11:35

Ja dalej twierdze że najwiekszym błędem był pomysł na samą grę. Owszem, motyw "skradanki" w LotR miał potencjał, ale nikt mi nie wmówi że Gollum to postać w którą ludzie chcieliby się wcielić. Myślę że jedyną grupą która mogła w to chcieć grać to fani uniwersum, ale albo ktoś niedoszacował "potencjału" (zainteresowania) tej grupy, albo stwierdził że ludzie nie kapną sie że to gniot...