Path of Exile 2 z ogromnymi zmianami w systemie łupów. Blizzard - watch and learn

Studio Grinding Gear Games opublikowało pełną listę zmian dla patcha 0.2.0g do Path of Exile 2, a jego główną atrakcją jest kompletny przegląd i przebudowa systemu dropów.

Premiera gry we wczesnym dostępie w grudniu 2024 roku okazała się sukcesem, jednak z czasem pojawiły się głosy krytyki ze strony graczy, szczególnie po aktualizacji Dawn of the Hunt, która osłabiła wiele popularnych buildów. Mimo wszystko studio Grinding Gear Games intensywnie pracuje nad poprawą swojej gry co widać po kolejnym, solidnym patchu.

Path of Exile 2
Path of Exile 2

Path of Exile 2 z przebudowanym systemem łupów

Patch 0.2.0g, który zadebiutował 1 maja 2025 roku, wprowadza szereg długo wyczekiwanych zmian:

  • Więcej rzadkich przedmiotów (Rare Items) oraz więcej waluty (Currency) w ogólnym dropie.
  • Bossowie zawsze gwarantują upuszczenie rzadkiego przedmiotu – usunięto możliwość, by z bossów wypadały przedmioty zwykłe (Normal).
  • Azmeriańskie Iskry (Azmerian Wisps) zostały zbalansowane w taki sposób, by znacznie częściej prowadziły do lepszych łupów.
  • Skrzynie, Strongboxy oraz nagrody z prób (Trials) oferują teraz wyraźnie lepsze przedmioty.

GramTV przedstawia:

Nowy system ma znacząco poprawić wrażenia z kampanii, dając graczom częstsze i bardziej satysfakcjonujące momenty zdobywania łupów, czyli jakby nie patrzeć, jednego z kluczowych elementów każdego porządnego hack’n’slasha. Ale na tym nie koniec, bowiem endgame również doczekał się zmian. Wydarzenia takie jak Expeditions i Delirium oferują teraz lepsze nagrody i więcej waluty specyficznej dla danego trybu, natomiast dostęp do bossów szczytowych (Pinnacle Bosses) został ułatwiony. Waluta potrzebna do ich wywołania wypada teraz znacznie częściej.

Od czasu premiery we wczesnym dostępie, Path of Exile 2 zmaga się z falą krytyki. Gra ma obecnie ocenę „w większości negatywną” na Steamie. Fani narzekali nie tylko na kwestie związane z balansem rozgrywki, ale też na decyzje takie jak zablokowanie funkcji współdzielenia gry na konsolach Xbox. Grinding Gear Games pokazuje jednak, że słucha graczy i jest gotowe wprowadzać radykalne zmiany. Loot to fundament każdego aRPG, a ten patch wydaje się krokiem w dobrą stronę. Twórcy wyraźnie próbują przywrócić graczom uczucie ekscytacji z epickich dropów, czego do tej pory wielu im zarzucało.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!