Oblivion Remastered osiągnął kolejny kamień milowy. Aż 4 milionów osób zagrało w grę

Radosław Krajewski
2025/04/26 12:00
1
0

I to w mniej niż tydzień.

Bethesda Game Studios ma powody do świętowania. Wydany w ubiegły wtorek The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród graczy. Deweloper ogłosił, że produkcja w ciągu zaledwie pięciu dni od premiery przyciągnęła aż cztery miliony graczy. Co imponujące, ten wynik został osiągnięty niemal bez żadnej kampanii marketingowej.

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – 4 miliony graczy w 5 dni

Oblivion Remastered zadebiutował niespodziewanie 21 kwietnia, potwierdzając wcześniejsze plotki i zaskakując fanów skalą odświeżenia. Tytuł okazał się czymś więcej niż prostym remasterem, jedynie ulepszającym oprawę graficzną. Tym samym po prawie dwudziestu latach od debiutu oryginału gra na nowo rozpaliła zainteresowanie serią The Elder Scrolls.

Nie podano dokładnych danych, ilu graczy kupiło grę, a ilu skorzystało z oferty Game Pass na PC i Xbox, ale nie zmienia to faktu, że wynik czterech milionów użytkowników jest absolutnie spektakularny w tak krótkim czasie.

Jesteśmy ogromnie wdzięczni ponad 4 milionom z Was, którzy już wyruszyli w podróż po Cyrodiil w Oblivion Remastered. Dziękujemy!

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Po sukcesie Oblivion Remastered rosną oczekiwania wobec kolejnych projektów Bethesdy. Już teraz pojawiają się pogłoski o nadchodzącym Fallout 3 Remastered. Jeśli nowe wersje klasyków mają prezentować tak wysoki poziom, jak pokazuje to zremasterowana wersja czwartej części The Elder Scrolls, to fani mają na co czekać.

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
27/04/2025 08:39

Bo to znana marka i znana oraz ceniona gra (mimo oczywistych i dużych wad).

Przykłądowo Metroid Prime miał taki shadow drop i też ludzie się rzucili. Apex Legends to jest fenomenalny shadow drop bo gra chyba z 50 milionów ludzi przyciągnęła.

Bethesda też w ten sposób wydała Fallout Shelter żeby nie dać ludziom czasu na narzekanie na kolejną kiepską grę mobilną.