Studio Moon Studios oficjalnie zapowiedziało Patch 1 do No Rest for the Wicked, który wniesie wiele oczekiwanych zmian. Aktualizacja zadebiutuje po czwartym hotfiksie i nie będzie zawierać systemu rolnictwa, o którym informowano wcześniej, ale zaoferuje rozbudowane zmiany w rozgrywce.
No Rest for the Wicked
No Rest for the Wicked – co zmieni Patch 1?
Największą nowością w No Rest for the Wicked będzie wprowadzenie poziomów światów, czyli wariantów trudności inspirowanych sukcesem Elden Ringa. Gracze otrzymają możliwość dostosowania poziomu wyzwań do własnych preferencji. Zmienią się także runy użytkowe, które od teraz będą dostępne niezależnie od broni, a gracze zaczną z podstawową runą leczenia.
GramTV przedstawia:
Ważnym usprawnieniem w No Rest for the Wicked będzie darmowa szybka podróż między wszystkimi odblokowanymi punktami oraz opcja usuwania klejnotów z broni. Ulepszona zostanie walka dystansowa – ataki będą zużywać wytrzymałość zamiast skupienia, co pozwoli na bardziej zróżnicowaną walkę. Patch zawiera także poprawki quality of life, takie jak więcej zleceń, mniej losowe łupy, nowe samouczki i udoskonalenia w interfejsie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!