Dzięki temu wielu graczy powróci do trzecich przygód Geralta z Rivii.
Aktualizacja: CD Projekt RED oficjalnie potwierdził, że wprowadza międzyplatformową obsługę modów do Wiedźmina 3. Oznacza to, że już wkrótce zostanie udostępniona aktualizacja, dzięki której użytkownicy PlayStation 5 i Xboxa Series X/S będą mogli zainstalować popularne modyfikacje do gry. Więcej informacji poznamy już wkrótce.
#10LatWiedźmina3 i jeszcze jedna łatka! 🎉
Jeszcze w tym roku wprowadzimy wsparcie dla modów międzyplatformowych na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Po raz pierwszy tworzenie, udostępnianie i korzystanie z modów do Wiedźmina 3: Dziki Gon będzie łatwiejsze i bardziej dostępne niż kiedykolwiek wcześniej.
Więcej informacji udostępnimy bliżej premiery łatki, ale już teraz możesz zapoznać się z FAQ dotyczącym nadchodzącego wspólnego ekosystemu modów tutaj.
Wczytywanie ramki mediów.
Oryginalna wiadomość: Fani Wiedźmina 3: Dziki Gon na konsolach mogą wkrótce doczekać się długo wyczekiwanej funkcji, która do tej pory była domeną graczy PC – wsparcia dla modów. Informacja ta nie została jeszcze ogłoszona, ale pojawiła się w najnowszym raporcie finansowym CD Projekt za pierwszy kwartał 2025 roku.
Wiedźmin 3
Wiedźmin 3 doczeka się wsparcia modów w wydaniu konsolowym?
Studio zapowiedziało również, że jeszcze w tym roku pojawi się nowa aktualizacja do Wiedźmina 3: Dziki Gon, w której – dzięki współpracy z mod.io – popularne wśród graczy mody będą dostępne także na konsolach nowej generacji – czytamy na stronie 38 raportu.
GramTV przedstawia:
Doniesienie to wywołało poruszenie wśród fanów, ponieważ oficjalna zapowiedź aktualizacji do tej pory się nie pojawiła. Co więcej, niektórzy zauważają, że w raporcie użyto sformułowania „zapowiedziało” w czasie przeszłym, mimo że studio nigdy takiej informacji publicznie nie podało. Może to oznaczać jedno z dwóch: albo CD Projekt przypadkowo ujawnił plany przed czasem, albo aktualizacja została anulowana, ale zapomniano usunąć ją z raportu.
Wątpię, żeby to anulowali, skoro informacja pojawiła się w oficjalnym dokumencie finansowym. Być może opóźnili ogłoszenie, a wzmianka przypadkiem została w raporcie – komentuje jeden z użytkowników Reddita.
Dodanie wsparcia dla modów przez mod.io byłoby kolejnym krokiem w kierunku przedłużenia życia Wiedźmina 3, który świętuje swoje 10-lecie. Po udostępnieniu oficjalnych narzędzi modderskich REDkit w ubiegłym roku, naturalnym ruchem wydaje się rozszerzenie możliwości także dla graczy konsolowych.
Zaskakujące jest również to, że projekt nie został ogłoszony jako jeden z „niezapowiedzianych projektów growych”, o których wspominał CD Projekt. Mimo to, wielu spekuluje, że właśnie wsparcie modów na konsolach może być jednym z tych dwóch tajemniczych projektów. Drugim, według plotek, ma być wersja Cyberpunka 2077 na Maca, choć ta była już wcześniej sugerowana.
W raporcie pochwalono się również, że Wiedźmin 3: Dziki Gon sprzedał się w nakładzie 60 milionów egzemplarzy, przynosząc CD Projektowi aż 2,4 miliarda złotych. Współprezes spółki Adam Badowski zapowiedział, że ten sukces mobilizuje zespół do dalszych prac nad nową trylogią w uniwersum Wiedźmina.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!