Klasyczny NFS: Underground doczekał się kolejnych graficznych ulepszeń w fanowskim modzie.
W marcu ubiegłego roku modder alessandro893 opublikował projekt Need For Speed: Underground RTX Remix, który korzysta z najnowszych technologii od Nvidii, aby dodać do starszych tytułów obsługę śledzenia promieni. Niedawno modyfikacja doczekała się nowej wersji oznaczonej numerem 0.4.1. Dzięki tej aktualizacji kultowa gra wyścigowa z 2003 roku po raz pierwszy zyskała pełne wsparcie dla technologii Path Tracing.
Need For Speed: Underground RTX Remix
Need For Speed: Underground RTX Remix – nowa wersja moda wprowadza pełne wsparcie dla Path Tracingu
Wcześniejsze wersje moda borykały się z wieloma problemami, począwszy od niedziałających reflektorów i cieni, przez błędy w teksturach, aż po nienaturalne oświetlenie otoczenia. Jednak wersja 0.4.1 wprowadza ogromny skok jakościowy.
Mod otrzymał wsparcie dla technologii DLSS 4 Transformers Model i Neural Radiance Cache, a także realistyczne efekty objętościowe (volumetric lighting, fog i cząsteczki). Poprawiono też odwzorowanie szorstkości materiałów budynków oraz błędy w shaderach kolorów wierzchołków.
GramTV przedstawia:
Gra wygląda zjawiskowo, jak na 22-letni tytuł. Choć nadal występują pewne niedoskonałości, jak np. ghosting pojazdów, to i tak jest to ogromny postęp względem wcześniejszych wersji moda. NFS: Underground z RTX Remix w aktualnej wersji jest już w pełni grywalne.
Mod możecie pobrać z tej strony, a poniżej zobaczycie gameplay prezentujący najnowszą wersję projektu. Need For Speed: Underground RTX Remix to kolejny przykład na to, jak technologia RTX Remix tchnie nowe życie w legendarne gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!