Długo wyczekiwana premiera JDM: Japanese Drift Master w końcu nadeszła. Po mimo tego, polskie studio bierze się intensywnie do pracy, aby dorzucić do gry sporą ilość nowej zawartości.
Jedną z największych bolączek gry jest skomplikowany system tuningu, bez opcji dla mniej zaawansowanych graczy. Oznacza to, że osoby, które nie posiadają wiedzy technicznej, mogą mieć problemy z odpowiednim dobraniem ustawień dla swojego samochodu. Twórcy zapowiadają, że w ciągu pierwszych trzech miesięcy pojawią się presetowe ustawienia typu „quick-tune” (dla jazdy z przyczepnością lub driftu), nowe części tuningowe oraz rozszerzone opcje personalizacji felg i opon.
JDM: Japanese Drift Master
JDM: Japanese Drift Master z mapą drogową
W drugim etapie (do sześciu miesięcy od premiery) pojawią się:
rozszerzona szkoły jazdy
tworzenie własnych winyli i naklejek
rozbudowana kariera
tryb fotograficzny
nowe samochody i części
Trzeci etap (do dziewięciu miesięcy) zapowiada się jeszcze ciekawiej, bowiem twórcy planują wprowadzenie:
trybu podzielonego ekranu
wydarzeń typu arena rally
specjalnych eventów z wątkami w stylu mangi
dalszego powiększania listy samochodów i ulepszeń
Oprócz planowanych nowości, gra będzie stale ulepszana. Wśród zmian znajdą się:
odświeżony interfejs UI/UX
poprawiona sztuczna inteligencja (AI)
przebudowany system GPS
dodatkowe ustawienia dla kierownic
nowe logiki wygranych i porażek w eventach
integracja uwag graczy
pełne ustawienia force feedback
lepsza optymalizacja grafiki i rozdzielczości
JDM – mapa drogowa
GramTV przedstawia:
Równocześnie z premierą pojawiła się aktualizacja dnia pierwszego, która dodaje nowe misje oraz pierwsze usprawnienia:
Dostawa sushi – napotkamy je w trakcie eksploracji świata. Gracz musi dostarczyć pakunek z sushi w dobrym stanie i w stylowy sposób, aby zarobić dodatkową gotówkę.
Nielegalne wyścigi – do znalezienia podczas jazdy po świecie. Dostępne w wariantach drift i grip. Gracz zakłada się o pieniądze i walczy o wygraną. Im wyższy zakład, tym robi się trudniej!
Do gry dodano także trzy poziomy trudności – łatwy, średni i trudny. Można je zmienić w menu głównym. Zmiany wpływają na zachowanie AI, tempo zdobywania punktów i agresję przeciwników na torze. Studio ulepszyło także AI w ruchu drogowym. Ponadto zoptymalizowano intensywnośc ruchu drogowego, która dostosowuje ilości aut do ustawień graficznych. Ruch uliczny od teraz można również wyłączyć. Twórcy pokusili się także o poprawki w force feedback, naprawdę problemów z technologiami FSR i XeSS oraz pewne korekty w kampanii fabularnej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!