Cyberpunk 2077 w najlepszym wydaniu… z ponad setką modów

LM
2021/07/06 11:37
4
0

Dużo dobrego od zaangażowanych członków społeczności, by grało się dużo lepiej w Cyberpunk 2077.

Tyler McVicker, którego być może skojarzycie raczej jako prowadzącego kanał Valve News Network pochylił się w najnowszym materiale wideo nad grą Cyberpunk 2077. Przywołany użytkownik YouTube w ostatnich dniach przemierzał rozmaite zakątki internetu w poszukiwaniu fanowskich modyfikacji, które pozwolą wyeliminować najpoważniejsze błędy RPG-a CD Projekt RED. I znalazł, aczkolwiek warto już na wstępie wspomnieć, że Cyberpunk 2077 w swoim najlepszym wydaniu potrzebuje przeszło setki modów. Na szczęście wymienił wszystkie i opowiedział o najważniejszych z nich.

Cyberpunk 2077 w najlepszym wydaniu… z ponad setką modów

Szczegółowy poradnik krok po kroku ze wskazaniem poszczególnych modów i ich adresów znajdziecie tutaj. Zainteresowani ulepszaniem Cyberpunka muszą sięgnąć po dwie wtyczki – Redscript oraz Cyber Engine Tweaks; wyłączyć ray tracing i ustawić automatyczny DLSS, jednocześnie sięgając po opcję „wolnego dysku HDD”, która na sprzęcie wyposażonym w SSD delikatnie podniesie wydajność buildu. Wszystko, co niezbędne, w załączonym poniżej materiale.

GramTV przedstawia:

Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia na PC i konsolach. Tytuł wciąż wymaga wielu miesięcy pracy, aczkolwiek CD Projekt regularnie podrzuca kolejne łatki. Jednak nawet jeśli wydanie na PC prezentuje się najlepiej, to wciąż jest potencjał dla powstawania materiałów, jak ten załączony do wiadomości.

Komentarze
4
wolff01
Gramowicz
06/07/2021 14:44
Muradin_07 napisał:

Z drugiej strony, gdyby Cyberpunk 2077 był grą ogarniętą pod wieloma względami, to ja nawet bym cieszył sie z tego, że powstanie "community update" podobny do Titan Packa do Unreal Tournament III. A tak ostatecznie mam wrażenie, że już kiedyś był podobny przypadek z modami, gdzie gracze naprawiali i ulepszali grę... czyli "skyrimy" :D 

Heh ten mityczny Skyrim. Niby tak ale ze Skyrimem mam taki problem, że grałem bez modów, a grę wspominam bardzo dobrze (jestem niczym Pecetowcy z Cyberpunkiem: bugi? u mnie działa!). Pamiętam że moim jedynym problemem był brak konsoli do komend jak na PC, z pomocą której można było na szybko naprawiać pewne rzeczy np. przedmioty które nie znikały z ekwipunku (ja grę przechodziłem na Playstation).

Cyberpunka jeszcze nawet nie ukończyłem :P

wolff01 napisał:

Ktoś mógłby powiedzieć, że wystarczy że Redzi sobie te mody teraz wciągną w builda i będa mieli naprawioną grę :P

No ale to wymaga testowania, bo już kiedyś bodaj w GTA była wpadka, że gracz naprawił, Rockstar sobie łatkę wrzucił na hurra, a tu wyszły problemy...

Z drugiej strony, gdyby Cyberpunk 2077 był grą ogarniętą pod wieloma względami, to ja nawet bym cieszył sie z tego, że powstanie "community update" podobny do Titan Packa do Unreal Tournament III. A tak ostatecznie mam wrażenie, że już kiedyś był podobny przypadek z modami, gdzie gracze naprawiali i ulepszali grę... czyli "skyrimy" :D 

wolff01
Gramowicz
06/07/2021 13:36

Ktoś mógłby powiedzieć, że wystarczy że Redzi sobie te mody teraz wciągną w builda i będa mieli naprawioną grę :P

No ale to wymaga testowania, bo już kiedyś bodaj w GTA była wpadka, że gracz naprawił, Rockstar sobie łatkę wrzucił na hurra, a tu wyszły problemy...




Trwa Wczytywanie