Na kanale ElAnalistaDeBits pojawił się film, który prezentuje niektóre zaskakujące szczegóły, które prawdopodobnie będzie posiadało GTA 6. Warto pamiętać, że to, co znalazło się w zwiastunie, niekoniecznie musi mieć przełożenie na grę, chociaż znając dbałość o szczegóły Rockstara, możemy być pewni, że przynajmniej większość z tych rzeczy zobaczymy podczas samej rozgrywki.
To, co pierwsze rzuca się w oczy, to realistyczne odbicia na szklanych powierzchniach. Widzimy to chociażby w szybach w drzwiach mieszkania Jasona, czy w okularach postaci, które odbijają otoczenie.
W GTA 6 nie zabraknie najróżniejszych pojazdów, oprócz tak oczywistych, jak samochody, motocykle, czy samoloty, również zeppeliny, skutery wodne, buggy, a nawet statek wycieczkowy, chociaż tym ostatnim raczej nie pokierujemy.
Ogromne wrażenie robi fizyka, przede wszystkim płynów, które kołysać się będą wewnątrz butelek. Również włosy, ubrania, a nawet mięśnie będą posiadały własną fizykę.
GramTV przedstawia:
W Grand Theft Auto 6 spotkamy wiele domowych, jak i dzikich zwierząt. Oprócz psów, czy kotów, napotkamy również na jaszczurki, aligatory, mewy, żółwie, szopy, iguany, czy węże.
Nie zabraknie również smartfona, który powróci w GTA 6. Chociaż jego funkcja nie jest jeszcze znana, to jedno ze zdjęć udostępnionych przez Rockstar Games ujawnia, że w grze znajdą się telefony tej samej marki, co w GTA 5, czyli firmy iFruit, będącej parodią dla Apple’a.
Podobnie jak w poprzedniej odsłonie serii, również tym razem nie zabraknie różnych sportów. Prawdopodobnie będziemy mogli wziąć udział w rozgrywkach minigolfa, bilardu, koszykówki oraz kajakarstwa.
Przypomnijmy, że oficjalna data premiery Grand Theft Auto 6 została wyznaczona na 26 maja 2026 roku. Gra zmierza na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Moim zdaniem te detale będą. Rockstar jest mistrzem od dodawania takich rzeczy, ich gry każdorazowo przesuwają poprzeczkę, a to co działo się w RDR 2 to już wogóle rozwalało mózg - ludzie odkrywali różne interakcje czy detale długo po premierze gry. Oni redefiniują każdorazowo pojecie "sandboxa". Liczę na to, bo w dzisiejszych czasach gry raczej się "cofają" pod tym względem, developerzy nie dbają o detale w grach i czasem bardzo leniwie podchodzą do budowania świata (nieinteraktywni NPC czy otoczenie jak w Avowed). I później mamy multum filmików gdzie gra sprzed 10 lat jest o wiele bardziej dopracowana niz dzisiejsze "AAA" które są o połowę droższe...
Pamiętam, że ludzie pisali o zwiastunach RDR2, że to nie możliwe że gra będzie tak wyglądać i na pewno poleci downgrade - ostatecznie jak porównać zwiastuny do tego co się w grze znalazło to się odkryje, że np. lomotywa trochę mniej dymu robi czy światło tak dobrze nie jest renderowane jak na zwiastunie więc jak dla mnie ten zwiastun, zauważalnie trochę mniejszej jakości niż ten pierwszy może już co nieco powiedzieć o tym jak to będzie "in-game"
Yarod
Gramowicz
07/05/2025 15:33
dariuszp napisał:
Jalby to była Bethesda to OK, ale dla Rockstar to jest norma.
A co do cieczy w butelce - efekt jest relatywnie łatwy do osiągnięcia. I widzieliśmy go w paru grach. Dobry przykład to Half-Life: Alyx.
Co było ekstra fajne bo w VR
W alyxie wręcz rozwalalo łeb. Trzeba się bylo dobrze przyjrzeć żeby dojrzeć że miało to ograniczenia.
dariuszp
Gramowicz
07/05/2025 14:06
Jalby to była Bethesda to OK, ale dla Rockstar to jest norma.
A co do cieczy w butelce - efekt jest relatywnie łatwy do osiągnięcia. I widzieliśmy go w paru grach. Dobry przykład to Half-Life: Alyx.