Duchowy spadkobierca Command & Conquer stanie się jeszcze lepszy. Aktualizacja wprowadzi wiele oczekiwanych nowości

Radosław Krajewski
2025/05/21 18:00
1
0

Studio Slipgate Ironworks ujawniło wiele wyczekiwanych przez fanów usprawnień, a także nowości do Tempest Rising.

Tempest Rising, okrzyknięty przez fanów duchowym spadkobiercą klasycznego Command & Conquer, otrzymał właśnie dużą aktualizację, która rozwiązuje wiele problemów, na które skarżyli się gracze. Twórcy ze studia Slipgate Ironworks zapowiadają, że to dopiero początek serii poprawek, które mają usprawnić rozgrywkę i przywrócić balans między dwiema frakcjami: GDF i Dynasty.

Tempest Rising

Tempest Rising otrzymało sporą aktualizację pełną nowości

Wśród najważniejszych zmian znalazł się system zasobów. GDF do budowy niektórych jednostek i budynków potrzebuje nie tylko gotówki, ale i zasobu zwanego Intel. Dotąd jego cena była zbyt wysoka, co ograniczało rozwój graczy w początkowych fazach gry. Teraz koszt Intel dla budynków takich jak Satellite Uplink i Data Core został obniżony, choć równocześnie zmniejszono ilość tego zasobu uzyskiwaną za niszczenie wrogich jednostek i struktur.

Obie frakcje doczekały się również wzmocnień podstawowych jednostek piechoty – Field Scout (GDF) i Guard (Dynasty) szybciej atakują, a czołgi Hunter i Boar odpalają pociski z większą częstotliwością. Z kolei zbyt potężny Skycrane (GDF) został zauważalnie osłabiony – wydłużono czas jego produkcji, zwiększono koszt oraz zmniejszono wytrzymałość. Dla równowagi Tempest Sphere jest teraz tańszy, szybszy i bardziej odporny. W przypadku Dynasty, Voltaic Tank zyskał na zasięgu, natomiast jednostki powietrzne, które twórcy przyznają były zbyt dominujące w późniejszym etapie gry, zostały osłabione: Leveler wolniej atakuje i ma mniejszy zasięg,, a Dragonfly ma skrócony zasięg z 4000 do 3700.

Chcemy zredukować wpływ niektórych jednostek na grę we wczesnej fazie, jednocześnie poprawiając użyteczność tych, które dotąd nie spełniały oczekiwań. Będziemy wprowadzać zmiany stopniowo, by wyrównać przejście z early do mid-game dla obu frakcji – wytłumaczyło studio.

GramTV przedstawia:

Slipgate zapowiada, że kolejna aktualizacja przyniesie kolejne nowości, w tym tryb rankedowej rozgrywki 2v2, zremiksowane mapy multiplayer do rozgrywek 1v1 i 2v2 oraz długo wyczekiwaną opcję ustawienia limitu populacji w grach niestandardowych i skirmish.

Przypomnijmy, że Tempest Rising zadebiutowało 24 kwietnia bieżącego roku. Gra dostępna jest wyłącznie na komputerach osobistych.

Komentarze
1
olo231
Gramowicz
22/05/2025 12:43

Czyli mydlenie oczu więcej zasobu się dostawało ale było drożej teraz taniej ale mniej zasobu się dostaje gdzie tu logika żadnej różnicy nie ma