Death Stranding 2 miało być DLC do pierwszej gry. Kojima ujawnia, jak pandemia zmieniła plany

Patrycja Pietrowska
2025/05/27 15:00
0
0

Koncepcja Death Stranding 1.5 zmieniona przez pandemię.

Niedawno informowaliśmy o wywiadzie, w którym Hideo Kojima ujawniał emocjonalne motywy w Death Stranding 2: On The Beach. Teraz deweloper ponownie odniósł się do produkcji, zdradzając jej kulisy. W trakcie najnowszego odcinka audycji radiowej Koji Pro (via Twisted Voxel), Kojima ujawnił, że kontynuacja była początkowo planowana jako dodatek DLC do pierwszej części gry, coś, co określał mianem „Death Stranding 1.5”.

Death Stranding 2: On the Beach
Death Stranding 2: On the Beach

Death Stranding 2: On the Beach miało być pierwotnie dodatkiem

Pierwotna koncepcja na DLC zakładała eksplorację wpływu wydarzeń w Death Stranding na pozostałe regiony świata. Już na początku 2020 roku Hideo Kojima zwrócił się do aktorki Lei Seydoux z propozycją ponownego wcielenia się w postać Fragile, na co aktorka przystała. Reżyser planował wówczas włączyć sceny z jej udziałem do zakończenia wersji Director's Cut.

Jednak plany na stworzenie dodatku DLC uległy zmianie. Decydującym czynnikiem okazała się pandemia COVID-19, która uniemożliwiła sesje nagraniowe z kluczowymi aktorami – Leą Seydoux i Normanem Reedusem. Wobec tych trudności Hideo Kojima podjął decyzję o przekształceniu pomysłu na DLC w pełnoprawny sequel. Sceny z udziałem Fragile i Sama ostatecznie wykorzystano w sekwencjach otwierających grę Death Stranding 2.

GramTV przedstawia:

Kojima podzielił się również informacją o jednym z systemów, który zespół deweloperski stworzył we wczesnej fazie produkcji, ale finalnie usunął z gry. Chodziło o mechanikę wzrostu włosów dla głównego bohatera, Sama Portera Bridgesa. Funkcja ta została jednak porzucona, ponieważ reżyser uznał, że wygląd Normana Reedusa w grze powinien być jak najbardziej zbliżony do jego rzeczywistej aparycji, zachowując spójność wizerunku.

Odnosząc się do przyszłości Death Stranding 2 po jej premierze, Hideo Kojima stwierdził, że obecnie nie są planowane żadne dodatki. W jego opinii rynek gier wideo w dużej mierze odszedł od takiej koncepcji. Zamiast tego, popremierowe działania będą skoncentrowane przede wszystkim na wydawaniu niezbędnych poprawek i łatek eliminujących błędy techniczne.

Przypomnimy, że Death Stranding 2: On the Beach zadebiutuje 26 czerwca 2025 roku. Gra zmierza wyłącznie na PlayStation 5.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!