Cyberpunk 2077 z darmową aktualizacją 2.3. Co nowego w Night City?

Patrycja Pietrowska
2025/07/17 07:30
1
0

Nowe pojazdy, AutoDrive i ulepszony tryb foto.

Już dzisiaj w ręce graczy trafia darmowa aktualizacja opatrzona numerem 2.3 do Cyberpunk 2077. Najnowsza wersja będzie dostępna dla graczy posiadających konsolę PlayStation 5, Xbox Series oraz komputery osobiste, a także urządzenia Mac. Użytkownicy Nintendo Switch 2 otrzymają aktualizację w późniejszym terminie. Aktualizacja 2.3 nie jest przewidziana dla posiadaczy wersji na PlayStation 4 i Xbox One, co oznacza, że usprawnienia i nowe funkcje ominą starsze generacje konsol.

Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 – aktualizacja 2.3

Jedną z nowości jest usprawnienie sposobu przemieszczania się po tętniącym życiem Night City. Gracze będą teraz mogli korzystać z funkcji AutoDrive we własnych pojazdach – wystarczy zaznaczyć cel na mapie, a pojazd sam pokieruje się do wybranego miejsca. W pełni dostępna stała się też usługa taksówkarska Delamain, umożliwiając przywołanie taksówki, wskazanie miejsca docelowego i wygodne dotarcie tam z szoferem za odpowiednią opłatą w eurodolarach.

Aktualizacja 2.3 wzbogaca również świat gry o zupełnie nowe pojazdy, w tym motocykl i trzy samochody. Wśród nich wyróżnia się najnowszy model Yaiba Semimaru, znany z komiksu Cyberpunk 2077: Kickdown. Aby odblokować te dodatkowe pojazdy, konieczne będzie ukończenie przypisanych im zadań.

GramTV przedstawia:

Zmian doczekał się też tryb fotograficzny. Teraz dostępnych jest więcej nowycu stawień i opcji personalizacji. Gracze zyskują też możliwość dostosowania pogody i pory dnia oraz nowe pozy i stroje.

Cyberpunk 2077 otrzymał też wsparcie dla technologii VRR na konsolach. Wprowadzono również obsługę AMD FSR4, AMD FSR 3.1 Frame Generation oraz Intel XeSS 2.0. Ulepszono także ustawienia HDR. Szczegółowe informacje dotyczące patcha dostępne są w tym miejscu.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
17/07/2025 09:36

Mówili że chcą dać ludziom powód by ponownie zagrali ale wg mnie to nie jest powód by ponownie zagrać. Nie mniej jednak fajna aktualizacja. 

Skorzystałem z ich pomysłu w swoim projekcie. Był banalny w realizacji w Unreal Engine. Material instance, robisz maskę na kolor karoserii. I dynamicznie sterujesz owym kolorem z kodu. Całe kodowanie zajęło dosłownie moment. Więcej pracy będę miał z widgetem żeby wyklikać kolor bo teraz mam po prostu podanie koloru w formacie RGB.

Z drugiej strony mam wątpliwości czy to zostawić. Wolę zmianę koloru dać jako element świata gry. Tzn podobnie jak w GTA czy Mafii udajesz się do warsztatu gdzie Ci przemalują pojazd. Nie będę robił jak w CP że gdziekolwiek mogę otworzyć menu by zmienić kolor. Żeby gracz wkładał odrobinę wysiłku w to co robi.