Company of Heroes 3 imponuje systemem destrukcji otoczenia na nowym zwiastunie

Mikołaj Ciesielski
2022/06/16 11:00
4
0

Deweloperzy z Relic Entertainment opublikowali kolejny materiał poświęcony nowemu systemowi zniszczeń, który pojawi się w nadchodzącej odsłonie Company of Heroes.

Company of Heroes 3 imponuje systemem destrukcji otoczenia na nowym zwiastunie

Już w styczniu bieżącego roku studio Relic Entertainment chwaliło się imponującą destrukcją otoczenia w Company of Heroes 3. Deweloperzy przygotowali jednak kolejny materiał, który pozwala graczom przyjrzeć się wspomnianemu systemowi. Całość została wzbogacona o komentarz deweloperów, którzy podkreślają m.in., że niszczenie budynków będzie wpływać na gameplay, ponieważ ruiny mogą służyć jako schronienie zarówno dla jednostek gracza, jak i dla wrogich sił.

Twórcy informują, że system zniszczeń w Company of Heroes 3 został opracowany „dosłownie od zera”, dzięki czemu deweloperom udało się uzyskać „większą wierność wizualną”. W nadchodzącej produkcji studia Relic Entertainment można zburzyć każdy budynek, a rozpadające się konstrukcje mogą przygnieść znajdujące się w pobliżu oddziały, co z pewnością zmusi graczy do uważnego rozmieszczania swoich jednostek i zwracania uwagi na aktualny stan danej budowli.

Deweloperzy podkreślają również, że w Company of Heroes 3 będzie można rozpocząć zabawę na mapie, na której widoczne są już konkretne zniszczenia. W trakcie wczytywanie poziomu gracze będą mogli spuścić bomby, dzięki którym na polu bitwy nie zabraknie ruin. Rzućcie okiem na wideo na dole wiadomości i sprawdźcie, co jeszcze na temat systemu destrukcji otoczenia mają do powiedzenia twórcy.

Na koniec przypomnijmy, że Company of Heroes 3 zmierza wyłącznie na komputery osobiste. Zgodnie z zapowiedziami produkcja studia Relic Entertainment ma zadebiutować na PC jeszcze w tym roku. Niestety na ten moment nie znamy dokładnej daty premiery gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
dariuszp
Gramowicz
16/06/2022 16:55
IDareKI napisał:

Jeśli przesadzisz z ilością efektów cząsteczkowych to gra nie odpali jakoś sensownie nawet na high-endowym komputerze. Tu nie chodzi o to co oni chcą zrobić, ale też co mogą, bo już Company of Heroes 2 z 2013 roku do dziś potrafi naprawdę obciążyć komputer. RTSy to wbrew pozorom naprawdę mocno zasobożerne gry ze względu na ilość obliczeń. 

To było w 2013 roku. Dzisiaj mamy 2022.

IDareKI
Gramowicz
16/06/2022 15:30
dariuszp napisał:

To co mówią nijak się ma do tego co widzę.

Jak niezależnie czym i jak walnęli w budynek to budynek się równomiernie rozsypuje w każdą stronę a jeżeli coś ma się rozpaść to leci w dół i znika w ziemi. To wygląda okropnie.

Dym właśnie służy po to by ukryć takie rzeczy. I nikt by nie narzekał bo tak to się dzieje w realnym życiu. Jak rozwalasz budynek eksplozją to zawsze masz dużo dymu, kurzu itp. 

Ale generalnie to co mi właśnie najbardziej brakuje to pocisków które sprawiają wrażenie że mają dużą moc kinetyczną. Które uderzając w ścianę albo robią dziurę albo rozrzucają elementy ściany w kierunku ruchu pocisku. Albo to i to. 

Jeśli przesadzisz z ilością efektów cząsteczkowych to gra nie odpali jakoś sensownie nawet na high-endowym komputerze. Tu nie chodzi o to co oni chcą zrobić, ale też co mogą, bo już Company of Heroes 2 z 2013 roku do dziś potrafi naprawdę obciążyć komputer. RTSy to wbrew pozorom naprawdę mocno zasobożerne gry ze względu na ilość obliczeń. 

 

fenr1r
Gramowicz
16/06/2022 12:35

W końcu jakiś postęp w RTSach, bo od 2006 nic ciekawego się w tej dziedzinie nie wydarzyło.




Trwa Wczytywanie