Clair Obscur: Expedition 33 ma własną mechanikę, której nie powstydziłoby się Red Dead Redemption 2 i Stellar Blade

Radosław Krajewski
2025/05/06 11:15
3
0

Deweloperzy z Sandfall Interactive zadbali o wszelkie szczegóły.

Clair Obscur: Expedition 33 zachwyca graczy wieloma swoimi mechanikami, począwszy od systemu walki, przez rozwój postaci, a na narracji kończąc. Nic więc dziwnego, że obecnie jest to najlepiej oceniana przez graczy produkcji na Metacritic w historii. Fani dopiero odkrywają różne tajemnice ukryte w Clair Obscur: Expedition 33, ale jedna z nich jest szczególnie się wyróżnia. Jeżeli pamiętacie kurczenie się jąder koni w Red Dead Redemption 2 oraz fizykę piersi ze Stellar Blade, to tytuł studia Sandfall Interactive posiada podobną mechanikę.

Clair Obscur: Expedition 33

Clair Obscur: Expedition 33 posiada zaskakującą fizykę części ciała

Już kilka dni temu jeden z graczy podzielił się filmem, na którym zaprezentował fizykę poruszania się męskich genitaliów w Clair Obscur: Expedition 33. W najnowszym hicie RPG nie brakuje okazji do odblokowania strojów kąpielowych dla bohaterów. Jeden z pierwszych takich zestawów oferuje klasyczny, jednoczęściowy strój kąpielowy dla Gustave’a. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że to niewinny kostium dla postaci, aby odpowiednio wejść w klimat bardziej nadmorskich lokacji.

Jak się jednak okazuje, Gustave otrzymał od twórców szczególną uwagę. W jego stroju kąpielowym wyraźnie widać zarysowane przyrodzenie, które porusza się podczas biegania. I nie chodzi tu o błędną animację, ale Clair Obscur: Expedition 33 posiada pełnoprawną fizykę poruszania się tej części ciała. Potwierdzili to także inni gracze, którzy udostępnili wideo z podobnymi obserwacjami.

GramTV przedstawia:

Nie tylko panowie mogą liczyć na fizyczne efekty, ale również kobiece postacie otrzymały realistyczne, ale subtelniejsze animacje piersi. Nie ma tu przesady znanej z serii Dead or Alive Xtreme, czy nawet wspomnianego wcześniej Stellar Blade, ale widać, że Sandfall Interactive postawiło na „równouprawniony fanserwis”.

Komentarze
3
JakiśNick
Gramowicz
06/05/2025 16:51

Mi to wygląda na ruch brzucha, żadnej fizyki jajec tam nie widzę :D

dariuszp
Gramowicz
06/05/2025 12:45

Nie wygląda mi to na żadną fizyczna symulacje.

W swojej grze mam coś podobnego. Latasz samochodem. Jedna z rzeczy która zrobiłem by mieć lepsze wrażenia z ruchu to wziąłem wektor ruchu i velocity i na tej podstawie przechylam odrobinę samochod.

Tu widzę zrobili to samo. Dodali bone do szkieletu postaci i odkształcają lekko model w zależności od ruchu tej kości. Gra jest chyba w UE5 więc nawet dokładnie wiem jak to zrobili.

Ktoś miał ubaw siedząc i to robiąc.

Vansil
Gramowicz
06/05/2025 11:55

To teraz tylko czekać aż wszystkie 3 "ficzery" połączą w jednej grze xD




Trwa Wczytywanie