Cities: Skylines 2 bez ważnej funkcji. Ale wciąż ze wsparciem modów

Radosław Krajewski
2023/04/06 13:00
3
0

Twórcy ujawnili nowe szczegóły dotyczące swojego nadchodzącego strategii.

Podczas marcowego Paradox Announcement Show 2023 oficjalnie zapowiedziano Cities: Skylines II, czyli kontynuację popularnej strategii z gatunku city builderów. Produkcja doczekała się pierwszego zwiastuna, a twórcy ujawnili kilka informacji o swoim tytule. Od zapowiedzi minął miesiąc, a studio Colossal Order opublikowało Q&A z najważniejszymi pytaniami od fanów dotyczących drugiej części Cities: Skylines. Z sesji pytań i odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że produkcja będzie wspierać mody, ale fani trybów wieloosobowych będą musieli obejść się smakiem.

Cities: Skylines 2 bez ważnej funkcji. Ale wciąż ze wsparciem modów

Cities: Skylines II bez dedykowanego trybu multiplayer

Wielu graczy liczyło, że Cities: Skylines II zostanie wzbogacony o multiplayer stworzony przez twórców. Pierwsza odsłona również nie posiadała możliwości zabawy dla wielu graczy i dopiero fanowskie mody pozwoliły graczom ze sobą rywalizować. Studio przyznało, że zaimplementowanie wsparcia dla trybu wieloosobowego byłoby czasochłonne i wymagało przeznaczenia wielu zasobów, co wpłynęłoby negatywnie na rozwój gry.

Dobrą wiadomością jest jednak kontynuowania wsparcia dla modów. Tym samym fani będą mogli stworzyć swój własny tryb multiplayer do Cities: Skylines II. Colossal Order zaznacza jednak, że obecne modyfikacje z pierwszej części nie będą zintegrowane z drugą odsłoną i gracze będą musieli je przerobić lub stworzyć nowe mody od postaw.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Cities: Skylines II zadebiutuje jeszcze w 2023 roku. Produkcja pojawi się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Od dnia premiery Cities: Skylines II dostępne będzie w Xbox Game Pass i PC Game Pass.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
3
Xeoo
Gramowicz
06/04/2023 15:23
dariuszp napisał:

W tego typu gry grasz żeby się zrelaksować. Spędasz godziny przebudowując fragment miasta żeby wepchnąć szerszą drogę bo na początku nie pomyślałeś o tego typu rozbudowach. Albo spędasz niesamowitą ilość czasu by sprawić że zielona część Twojego miasta wygląda przepięknie.

Multiplayer zwyczajnie nie ma sensu. Sim City implementowało takie rzeczy gdzie np. mogliśmy dostać pomoc od straży pożarnej innego miasta ale to było głupie i było tylko wyjaśnieniem dlaczego mieli bzdury DRM. Jakiekolwiek formy realizacji znowu zniszczyły by relaksacyjną naturę tej gry.

Kompletnie mnie nie obchodzi multiplayer w wypadku city builderów. Maksymalnie co można by dać to możliwość podglądu miast innych graczy.

Ten moduł multi miał tam jakiś sens, ale implementacja była tragiczna. Pamiętam jak graliśmy z kumplem w coopie zaplanowaliśmy to tak że będe zarabiał na utylizacji śmieci z obu miast on mi sprzedawal wode itd. No wszystko fajnie działało do dnia drugiego kiedy sync sie popsuł i cały system międzymiastowy przestał działać na pare tygodni ;)

dariuszp
Gramowicz
06/04/2023 13:24

W tego typu gry grasz żeby się zrelaksować. Spędasz godziny przebudowując fragment miasta żeby wepchnąć szerszą drogę bo na początku nie pomyślałeś o tego typu rozbudowach. Albo spędasz niesamowitą ilość czasu by sprawić że zielona część Twojego miasta wygląda przepięknie.

Multiplayer zwyczajnie nie ma sensu. Sim City implementowało takie rzeczy gdzie np. mogliśmy dostać pomoc od straży pożarnej innego miasta ale to było głupie i było tylko wyjaśnieniem dlaczego mieli bzdury DRM. Jakiekolwiek formy realizacji znowu zniszczyły by relaksacyjną naturę tej gry.

Kompletnie mnie nie obchodzi multiplayer w wypadku city builderów. Maksymalnie co można by dać to możliwość podglądu miast innych graczy.

daveekr
Gość
06/04/2023 13:17

Mieli całe 8 lat na dodanie funkcji na którą gracze czekają, ale zamiast tego dostaniemy 300 dlc z dodatkami które powinny być w podstawowej wersji gry :) 




Trwa Wczytywanie