Borderlands 4 ma kolejny problem. Fani wolą wrócić do Borderlands 3

Patrycja Pietrowska
2025/10/27 14:00
4
0

Halloweenowy event okazał się klapą.

Borderlands 4 zmaga się z różnymi problemami technicznymi, a Gearbox udostępnił ostatnio nową aktualizację wprowadzającą poprawki. Tymczasem nastroje fanów zostały ponownie obniżone. Tegoroczne wydarzenie halloweenowe nie spełniło bowiem oczekiwań społeczności.

Borderlands 4
Borderlands 4

Borderlands 4 zawodzi na Halloween

Chociaż problemy techniczne, takie jak słaba wydajność, niewidzialne ściany i nieintuicyjny interfejs użytkownika, były początkowo tolerowane przez fanów, kolejne rozczarowanie wywołało tegoroczne wydarzenie halloweenowe, nazwane „Horrors of Kairos”. Choć twórcy określili event jako „mini-wydarzenie”, wcześniejsze budowanie napięcia sprawiło, że gracze oczekiwali znacznie większej ilości nowej zawartości.

Ostatecznie, event okazał się płytki, sprowadzając się jedynie do pomarańczowej barwy nieba oraz kilku nowych skórek i egzemplarzy broni. W obliczu braku satysfakcjonującego wydarzenia na Halloween, część fanów zdecydowała się powrócić do poprzedniej odsłony serii, Borderlands 3. Na Reddicie pojawił się wpis użytkownika UltraSuperDonut, a społeczność chwali ilość treści, którą Gearbox zaoferował w B3 w porównaniu do B4. Co więcej, fani zwrócili uwagę, że mini-mapa i ogólny interfejs w Borderlands 3 były o wiele lepsze i bardziej czytelne niż w najnowszej grze.

GramTV przedstawia:

Chociaż Borderlands 3 bywa krytykowany jako najgorsza część serii, między innymi z powodu irytujących antagonistów i przeciętnej fabuły, to jego halloweenowe wydarzenie zapewniło bogactwo nowej zawartości. „Bloody Harvest” wprowadziło nowe misje poboczne, zróżnicowanych przeciwników, dodatkowe aktywności, a nawet specjalny debuff.

Na zakończenie przypominamy, że Borderlands 4 trafił na PC, Nintendo Switch 2, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Premiera gry miała miejsce 11 września 2025 roku.

Komentarze
4
FromSky
Gramowicz
27/10/2025 20:43
dariuszp napisał:

A 4 przypadkiem nie ma otwartego świata? Wszystkie poprzednie miały kilka małych map sprzedanych jako "planety". I ekrany ładowania nawet w obrębie jednej "planety". Tu masz jeden otwarty świat. 

FromSky napisał:

Przecież od dwójki jedyne co się zmienia w kolejnych częściach to sprzętowe wymagania

Tylko czy to w czymkolwiek pomogło? Teraz są nowe problemy z przycinaniem UE5 i mniejsza różnorodność biomów, wszystko tylko po to żeby co kilkanaście minut nie oglądać krótkiego ekranu ładowanie, to nie były nigdy gry pokroju Starfielda który zobrzydził ludziom ekrany a tymczasem podział na osobne lokacje średniej wielkości to nawet dzisiaj rozwiązanie z wieloma zaletami

dariuszp
Gramowicz
27/10/2025 20:08
FromSky napisał:

Przecież od dwójki jedyne co się zmienia w kolejnych częściach to sprzętowe wymagania

A 4 przypadkiem nie ma otwartego świata? Wszystkie poprzednie miały kilka małych map sprzedanych jako "planety". I ekrany ładowania nawet w obrębie jednej "planety". Tu masz jeden otwarty świat. 

FromSky
Gramowicz
27/10/2025 15:54

Przecież od dwójki jedyne co się zmienia w kolejnych częściach to sprzętowe wymagania




Trwa Wczytywanie