Chociaż problemy techniczne, takie jak słaba wydajność, niewidzialne ściany i nieintuicyjny interfejs użytkownika, były początkowo tolerowane przez fanów, kolejne rozczarowanie wywołało tegoroczne wydarzenie halloweenowe, nazwane „Horrors of Kairos”. Choć twórcy określili event jako „mini-wydarzenie”, wcześniejsze budowanie napięcia sprawiło, że gracze oczekiwali znacznie większej ilości nowej zawartości.
Ostatecznie, event okazał się płytki, sprowadzając się jedynie do pomarańczowej barwy nieba oraz kilku nowych skórek i egzemplarzy broni. W obliczu braku satysfakcjonującego wydarzenia na Halloween, część fanów zdecydowała się powrócić do poprzedniej odsłony serii, Borderlands 3. Na Reddicie pojawił się wpis użytkownika UltraSuperDonut, a społeczność chwali ilość treści, którą Gearbox zaoferował w B3 w porównaniu do B4. Co więcej, fani zwrócili uwagę, że mini-mapa i ogólny interfejs w Borderlands 3 były o wiele lepsze i bardziej czytelne niż w najnowszej grze.
GramTV przedstawia:
Chociaż Borderlands 3 bywa krytykowany jako najgorsza część serii, między innymi z powodu irytujących antagonistów i przeciętnej fabuły, to jego halloweenowe wydarzenie zapewniło bogactwo nowej zawartości. „Bloody Harvest” wprowadziło nowe misje poboczne, zróżnicowanych przeciwników, dodatkowe aktywności, a nawet specjalny debuff.
Na zakończenie przypominamy, że Borderlands 4 trafił na PC, Nintendo Switch 2, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Premiera gry miała miejsce 11 września 2025 roku.
A 4 przypadkiem nie ma otwartego świata? Wszystkie poprzednie miały kilka małych map sprzedanych jako "planety". I ekrany ładowania nawet w obrębie jednej "planety". Tu masz jeden otwarty świat.
FromSky napisał:
Przecież od dwójki jedyne co się zmienia w kolejnych częściach to sprzętowe wymagania
Tylko czy to w czymkolwiek pomogło? Teraz są nowe problemy z przycinaniem UE5 i mniejsza różnorodność biomów, wszystko tylko po to żeby co kilkanaście minut nie oglądać krótkiego ekranu ładowanie, to nie były nigdy gry pokroju Starfielda który zobrzydził ludziom ekrany a tymczasem podział na osobne lokacje średniej wielkości to nawet dzisiaj rozwiązanie z wieloma zaletami
dariuszp
Gramowicz
27/10/2025 20:08
FromSky napisał:
Przecież od dwójki jedyne co się zmienia w kolejnych częściach to sprzętowe wymagania
A 4 przypadkiem nie ma otwartego świata? Wszystkie poprzednie miały kilka małych map sprzedanych jako "planety". I ekrany ładowania nawet w obrębie jednej "planety". Tu masz jeden otwarty świat.
FromSky
Gramowicz
27/10/2025 15:54
Przecież od dwójki jedyne co się zmienia w kolejnych częściach to sprzętowe wymagania