Battlefield 6 z kampanią godną kinowego blockbustera. EA nie oszczędza

Patrycja Pietrowska
2025/07/24 11:30
0
0

Największa kampania w historii EA?

Niedawno pojawiły się informacje od insidera związane z Battlefield 6. Według informatora gra ma zadebiutować 10 października. EA rozkręca działania związane z nadchodzącą odsłoną serii, stawiając na nią ogromne środki finansowe.

Battlefield 6
Battlefield 6

Battlefield 6 ma mieć ogromną kampanię marketingową

Electronic Arts zdecydowało się na rozbudowaną kampanię promocyjną Battlefield 6, która objąć ma znaczne inwestycje we współpracę z twórcami treści. W ramach umów, wielu twórców otrzymało opłacone w całości wyjazdy do Los Angeles na wydarzenie związane z ujawnieniem Battlefield 6, co jest praktyką stosowaną przy dużych premierach, ale tym razem wzbogaconą o „znaczące kwoty pieniędzy”.

GramTV przedstawia:

Anonimowe źródło Insider Gaming, zaznajomione z detalami transakcji, określiło te oferty jako „największą sumę pieniędzy, jaką widziało w ramach umowy sponsorskiej”. Zapowiadane wydarzenie w stylu CODNext ma odbyć się 31 lipca.

Strategia EA, określana jako „all-in” na Battlefield, jest widoczna już od dłuższego czasu. Nad nową odsłoną serii pracują jednocześnie cztery studia deweloperskie: DICE, Ripple Effect, Motive Studios i Criterion. Raportowane koszty deweloperskie wynoszą już rzekomo około 400 milionów dolarów, a kwota ta ma znacznie wzrosnąć w związku z planami marketingowymi wydawcy. Wskazuje się, że niektóre studia opóźniły inne swoje projekty, aby skupić się na Battlefieldzie.

Kierownictwo EA ma natomiast ambitny plan. Jak informowaliśmy na początku lipca, Battlefield 6 ma przyciągnąć 100 milionów graczy, co budzi jednak sceptycyzm deweloperów, którzy nie uznają tego celu za realistyczny.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!