Battlefield Studios zapowiedziało kolejną aktualizację do Battlefield 6. Wśród poprawek znalazły się błędy związane z terenem, zdolnościami klas i limitem FPS.
Battlefield Studios zapowiedziało kolejną aktualizację do Battlefield 6, która trafi do gry po wersji 1.1.1.5. Twórcy planują poprawić szereg uciążliwych błędów, w tym problem z „odbiciami” graczy od terenu, nieprawidłowym działaniem umiejętności klasowych oraz ograniczeniem liczby klatek na sekundę przy aktywnym Nvidia Reflex.
Battlefield 6
Battlefield 6 – poprawki, optymalizacje i zmiany w progresji
Jak ujawniono w mediach społecznościowych, studio wciąż bada także błędy związane z systemem odrzutu i wspomaganiem celowania, a także problemy z netcode’em i rejestrowaniem trafień. Deweloperzy podkreślili jednak, że w nadchodzącej aktualizacji nie pojawią się żadne zmiany dotyczące aim assistu.
Wczytywanie ramki mediów.
Na początku listopada twórcy zapowiedzieli również zmiany w systemie wyzwań i zadań. Jak wyjaśniono, nowe rozwiązania mają uprościć progresję, stawiając większy nacisk na umiejętności graczy i spójność rozgrywki, a nie czas spędzony w grze. Zmniejszono wymagania wyzwań i dostosowano je do długości typowych sesji.
GramTV przedstawia:
Niedawno deweloperzy naprawili też exploit związany z nadmiernym zdobywaniem punktów doświadczenia w trybie Strikepoint. Jednocześnie studio przyznało, że planuje długofalowe rozwiązanie problemu, które zapewni uczciwą i spójną progresję.
Postanowiłem zrobić mały grind z botami (przed patchem działało i zdążyłem) żeby odblokować sprzęty i podbić dobre bronie minimum do poziomu gdzie mam tłumik. Więc teraz wszystkie bronie które używam są wyciszone.
Są do tego specjalne mapy gdzie boty spawnują się na punkcie i biegną w Twoją stronę ale nie mają broni więc nie są groźni. Więc jeżeli potrzebujesz cokolwiek zrobić jak np. 300 spotów na punkcie - jest to dziecinne.
Oczywiście ostatni patch to "naprawił" więc botami już nie podbijemy broni i nie zrobimy chyba wyzwań. No ale już nie potrzebuje.
W każdym razie - miałem dosłownie tłum 30+ botów biegnących na mnie ramie w ramie i co zauważyłem - strzał ze znajperki jak byli blisko często nie rejestrował uderzenia. To było wręcz niesamowite.
Zacząłem używać OBS do nagrywania rozgrywki. I co zauważyłem - nadal jest błąd że czasem strzelając do przeciwnika będąc stacjonarnym gdzie definitywnie nie ma rozrzutu - przeciwnik po prostu nie rejestruje trafienia. I nie mam pojęcia co to powoduje.