Deweloperzy Final Fantasy VII Remake tłumaczą, dlaczego gra waży aż 100 GB

Wincenty Wawrzyniak
2020/04/03 17:40
1
0

Naoki Hamaguchi, jeden z twórców (dokładnie reżyserów) Final Fantasy VII Remake w niedawnym wywiadzie dla serwisu USgamer wyjaśnił, dlaczego gra zajmuje aż 100 GB.

Dwa dni temu na oficjalnej stronie internetowej serwisu USgamer pojawiła się rozmowa jednego z dziennikarzy, Erica Van Allena, z jednym z reżyserów gry Final Fantasy VII Remake, Naokim Hamaguchim, który wytłumaczył, dlaczego produkcja waży aż 100 gigabajtów. Okazuje się, że chodzi tutaj o unikalne assety, bowiem zamiast kopiowania standardowych elementów i umieszczania ich w poszczególnych lokacjach, deweloperzy zdecydowali się każdej miejsce zbudować od samego początku – z wykorzystaniem indywidualnie przygotowanych assetów. Jak twierdzi Hamaguchi, celem twórców jest tchnięcie w Midgar życia, które nie będzie ograniczone możliwościami sprzętu, jak było to w przypadku pierwowzoru. Z tego względu postanowiono stworzyć unikalne elementy tła, a także postacie i muzykę dla każdej lokacji, co z kolei pozwoliło na wykreowanie unikalnego doświadczenia w poszczególnych obszarach także z perspektywy projektowania.Deweloperzy Final Fantasy VII Remake tłumaczą, dlaczego gra waży aż 100 GB

Czy twórcom udało się osiągnąć pożądane efekty? O tym przekonamy się już niedługo – przypomnijmy, że Final Fantasy VII Remake zadebiutuje już za siedem dni, czyli 10 kwietnia bieżącego roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Zainteresowanych zapraszamy także do wcześniejszej wiadomości z dzisiaj, gdzie możecie znaleźć finałowy zwiastun gry.


GramTV przedstawia:

Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis

Komentarze
1
Argael
Gramowicz
04/04/2020 02:58

Kurczę, a ja myślałem, że FF15 wyglądało jak wyglądało właśnie po to, żeby można było potem użyć dokładnie tych samych modeli (np. samochodów) w FF7Remake.