Death Stranding z naciskiem na fabułę, Kojima nie chce potykać się o ten sam kamień

Wincenty Wawrzyniak
2019/08/27 18:55
4
0

Główny producent nadchodzącej gry Death Stranding jest przekonany, iż nie powtórzy błędów, jakie popełnił przy tworzeniu Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.

Hideo Kojima to dziwny, acz całkiem sympatyczny gość. Jego osobowość sprawia jednak wrażenie, że to człowiek, który raczej nie przyznaje się do błędów. Tymczasem zrobił dokładnie to w rozmowie z serwisem 4Players. Twórca oznajmił, że zrobi wszystko, co w jego mocy, aby Death Stranding w żadnym wypadku nie powtórzyło błędów Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Drugi tytuł otrzymał bowiem naprawdę sporo krytyki – wielu graczy przyznało, że wyraźnie odczuli efekty niemalże całkowitego zlekceważenia historii na rzecz wielu aktywności w otwartym świecie.Death Stranding z naciskiem na fabułę, Kojima nie chce potykać się o ten sam kamień

Niektórzy fani nie byli zadowoleni, że fabuła [w Metal Gear Solid 5] została zepchnięta na dalszy plan, aczkolwiek zrobiłem to celowo. Jednak tym razem, w przypadku Death Stranding, największym wyzwaniem i przeszkodą był fakt, iż znów mamy do czynienia z otwartym światem, ale jednocześnie chcemy, aby historia była bardzo ważna. (...) Ze strony czysto technicznej, ciężko jest stworzyć otwarty świat, bo w tym przypadku użytkownik ma największą swobodę. W rezultacie nigdy nie wiadomo, co gracz postanowi. W tym kontekście opowiadanie zajmującej historii jest więc najtrudniejszym wyzwaniem.

GramTV przedstawia:

Co z tego wyjdzie? Czas pokaże. Wiemy już, że Kojima pragnie stworzyć zupełnie nowy gatunek i praktycznie od samego początku, pierwszej wiadomości na temat Death Stranding, twórca zapowiada, iż będziemy mieć do czynienia z czymś wyjątkowym, unikalnym oraz przede wszystkim “trudnym do strawienia”. Pozostaje więc wypatrywać premiery. Ta nastąpi 8 listopada 2019 roku. Tytuł ukaże się ekskluzywnie na konsolach PlayStation 4.


Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis.pl

Komentarze
4
dariuszp
Gramowicz
28/08/2019 09:20

Nie wiem co takiego nowego jest w tej grze. Chyba że czegoś nie pokazali. Skok do innego świata w momencie śmierci to miał Pray (taki mały) i wynikało to z tego że nie chcieli w grze ekranu "game over". Esploracja i noszenie paczek? Każdy RPG. Gadanie z ludźmi? Każdy RPG. Łączenie lokazji? Ot cel gry, też nic unikalnego. Unikanie przeciwników zamiast strzelania do nich? Też macie to w wielu grach. 

Jestem pewny że gra będzie świetna, unikalna i będą momenty "WTF?!" ale tak jest z każdym tytułem Kojimy. Ale ciężko powiedzieć żeby pokazał coś oryginalnego po MGS 1. 

Z drugiej strony to pierwszy raz od czasów MGS 1 kiedy ma wolną rękę by zrobić coś oryginalnego więc kto wie.

tomwoj777
Gramowicz
28/08/2019 08:21

Kojima pragnie stworzyć zupełnie nowy gatunek, przede wszystkim gra będzie jak mówi “trudnym do strawienia".

Czyli że będzie 8 listopada 2019 r. zabawiał się w kucharza.

To ciekaw jestem gdy wszyscy chętni zaczną konsumować tą grę i eksperymentować w tej potrawie, ciekawe ilu osobom ta gra posmakuje i wpadnie do gustu. Oby, odpukać, nie strzelił sobie w kolano.

Usunięty
Usunięty
27/08/2019 21:51

Khalid, też tak mam. Dziwny sposób na promocję tego tytułu sobie wybrali. Tak sobie myślę, że może właśnie o to chodzi w tej grze, że nie wiadomo o co chodzi. Czytałem zarys formy gry i fabuły ale on brzmi jak scenariusz jakiegoś pokręconego serialu. Nie wiem czy uda im się stworzyć z tego coś wyjątkowego i wciągającego dla graczy na długą metę, w końcu to zupełnie inne medium niż telewizja. Gameplay póki co wygląda bardziej na symulator opowieści, aktorzy jakoś tak grają, że mnie nie przekonują. Mimo wszystko trzymam kciuki, ale zagrać nie zagram.




Trwa Wczytywanie