Survival horror The Forest trafił do ponad 5 milionów użytkowników PC

LM
2018/11/06 18:31
2
0

Tytuł doczekał się dzisiaj wydania na konsolach PlayStation 4.

Studio Endnight Games pochwaliło się, że wydana w kwietniu tego roku na PC gra The Forest znalazła już ponad 5 milionów nabywców na wspomnianej platformie. Taki wynik to spory sukces komercyjny dla niezależnego studia, w którym znaleźli zatrudnienie artyści odpowiedzialni m.in. za takie filmy jak 300, Tron: Legacy czy Harry Potter i Insygnia Śmierci. Warto zaznaczyć, że tytuł od dzisiaj dostępny jest także na konsolach PlayStation 4, więc możemy przypuszczać, że za kilka miesięcy twórcy pochwalą się kolejnymi sukcesami.

Survival horror The Forest trafił do ponad 5 milionów użytkowników PC

GramTV przedstawia:

Akcja The Forest rozpoczyna się od katastrofy samolotu na nieznanej wyspie, gdzie nasz bohater, jako jeden z ocalałych musi przeżyć za wszelką cenę. Tytułowy las ulega nieustannym przeobrażeniom zarówno poprzez cykl dobowy, jak i okres wegetacji miejscowej flory. Obok zbierania surowców i tworzenia z nich wyposażenia musimy liczyć się z ingerencją tubylców, którzy łączą się w klany posiadające własne wierzenia i wykazują się sporą pomysłowością w uprzykrzaniu nam życia. Obok modułu dla pojedynczego gracza możemy spróbować również sił w wariancie przeznaczonym dla rozgrywki w sieciowej kooperacji.

Komentarze
2
koNraDM4
Gramowicz
07/11/2018 02:53

Pamiętam jak była moda na early acces i survival, a do tego sandbox. Wielu grom wróżono wieczną betę i rychły koniec; także dla The Forest ale jednak ten tytuł się wyróżniał, on posiadał coś czego inne gry w podobnych realiach nie posiadały - fabułę, praktycznie większość tytułów z tzw. ówcześnie mody na czterech jeźdzców apokalipsy tj. early acces, survival, open world i crafting nie oferowało nic po za zdobywaniem materiałów, rozbudową bazy i walką z innymi graczami (o ile były online). Ta gra o dziwo straszyła na tym dziwnym poziomie, że baliśmy się kiedy nic się nie działo ale gdy się już zaczęło dziać to nie było miejsca na strach, dodatkowo system craftingu to było coś naprawdę świeżego i rewelacyjnego.

default1
Gramowicz
06/11/2018 20:53

'Na PC gry się nie sprzedają, dlatego nie opłaca się ich tam robić!" A oni dalej płaczą pisząc to na innych stronach :D