Left Alive - nowe screeny i garść informacji

Małgorzata Trzyna
2018/08/26 10:59
0
0

Tym razem nie obejrzymy wideo z rozgrywki, ale za to możemy zobaczyć grę na statycznych obrazkach.

Left Alive - nowe screeny i garść informacji

Pierwsze konkrety dotyczące Left Alive poznaliśmy we wrześniu ubiegłego roku. Podczas Gamescomu 2018 prezentowano gameplay, lecz nie został on udostępniony publicznie. Pojawiły się natomiast następujące informacje:

  • gra jest strzelanką z mechami, spory nacisk został położony na fabułę, można znaleźć elementy survival horroru;
  • poza chodzeniem na piechotę, w grze będzie można wziąć udział w walkach robotów. Jeden z protagonistów może pilotować mecha Wanzer z serii Front Mission;
  • gracze będą mogli wybierać czy walczyć czy spróbować przekraść się od innej strony;
  • gdy poruszamy się na piechotę, podczas walki amunicji i zasobów mamy bardzo niewiele, toteż musimy stosować odpowiednią taktykę: korzystać z pułapek, improwizowanych broni, craftingu;
  • wybory odgrywają ważną rolę, w tym wybory związane z ratowaniem cywili. Każdy cywil ma własne motywy i historię, trzeba go przekonać, by za nami podążył, można go też porzucić, jeśli nie da się przekonać albo przestanie nam zależeć;
  • w jednej z misji możemy wybierać, czy uratować cywili z rąk wrogich żołnierzy (i nie zdobyć nagrody), czy przekraść się po potrzebne zasoby;
  • w innej misji możemy skraść Wanzera, by wykorzystać go przeciwko wrogom, Wanzery posiadają cztery personalizowalne sloty na broń: dwa mniejsze na przedramiona i dwa cięższe na ramiona, można także atakować wręcz, wykorzystując szarżę;
  • pod koniec gry dowiadujemy się, co się stało nie tylko z trzema protagonistami, ale też z uratowanymi cywilami;
  • grywalne postacie nie mają supermocy, to zwykli ludzie walczący o przetrwanie;
  • przeszłość postaci nie wpływa na ich umiejętności, ale młody żołnierz częściej będzie znajdował się w sytuacjach, kiedy musi walczyć albo wykorzystywać mechy, zaś kobieca postać raczej będzie skłaniać się ku skradaniu i wymyślaniu sprytnych rozwiązań;
  • każdy etap jest zamkniętą całością, podczas rozgrywki będziemy przełączać się między postaciami i obserwować wydarzenia z ich perspektyw, każdy zaczyna w innym miejscu, ale bohaterowie czasem się spotykają, a ich historie zazębiają;
  • czasem przemierzymy znane już lokacje inną postacią, znajdującą się w zupełnie innej sytuacji.

GramTV przedstawia:

Gra zmierza na PC i PS4. Data premiery nie została ogłoszona.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!